شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#تیم فوتبال

حاج‌صفی: امیدوارم ۲ دیدار دوستانه در دوحه داشته باشیم

حاج‌صفی: امیدوارم ۲ دیدار دوستانه در دوحه داشته باشیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش تیم فوتبال ایران گفت: اردوی قطر در نظم و انضباط خوبی در حال برگزاری است و امیدوارم با تلاش‌هایی که می‌شود ۲ دیدار دوستانه در دوحه برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، احسان حاج‌صفی پس از برگزاری اولین تمرین تیم ملی در دوحه قطر افزود: نخستین جلسه تمرینی برگزار شد و همه چیز طبق برنامه و بر پایه نظم است، البته کمی خسته هستیم اما همه نفرات در صحت و سلامت تمرینات را دنبال کرده و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: قرار است ۳ نفر دیگر به جمع ما اضافه شوند، شرایط تیمی مطلوب است و همه کارها به خوبی پیش می‌رود. امیدواریم با تلاش‌هایی که می‌شود ۲ دیدار دوستانه خوب هم در برنامه‌های تیم ملی باشد تا از این اردو به بهترین شکل ممکن بهره ببریم. 

گفتنی است شاگردان اسکوچیچ شب گذشته تمرین سبک و شادابی را در دمای ٢٩ درجه سانتیگراد و شرایط مساعد آب و هوایی در زمین تمرینی باشگاه السد برگزار کردند. تعدادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران نیز شاهد تمرین ملی‌پوشان در نخستین روز اردوی دوحه بودند و بازیکنان تیم ملی را در این تمرین مورد تشویق قرار دادند.

ابوالفضل جلالی که جانشین میلاد محمدی در فهرست تیم ملی شده است پس از صدور روادید به جمع ملی‌پوشان در دوحه ملحق می‌شود. «سردار آزمون» نیز که به دلیل فوت یکی از نزدیکانش راهی گنبد شده بود، به جمع شاگردان اسکوچیچ ملحق شد.

مسوولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا زمینه برگزاری یک یا ۲ دیدار تدارکاتی را هم در اردوی دوحه فراهم کنند.