شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جواب

فتح الله‌زاده: به فرهاد گفتم برگرد گفت چشم

فتح الله‌زاده: به «فرهاد» گفتم برگرد گفت چشم/ مدیران استقلال با مربی بزرگ خارجی در حال مذاکره هستند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: در پیامی که «فرهاد مجیدی» دادم از او خواستم که برگردد و او در جواب نوشت که «ارادت دارم و چشم»؛ مدیران استقلال تلاش دارند او را برگردانند.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در گفت وگویی تلویزیونی درباره رفتن فرهاد مجیدی از استقلال، اظهار داشت: تا آنجا که می‌دانم و با برخی از اعضای هیات مدیره صحبت کردم، باشگاه هنوز خواهان بازگشت فرهاد است. به او پیام دادم و گفتم که این تیم را تو درست کردی و سعی کن برگردی و فرهاد نوشت که «ارادت دارم و چشم».

وی افزود: فرهاد با من رودروایسی دارد و حتی آن روزی که از بازی رفت به من نگفت. زنگ زدم که این چه کاری بود و اگر می‌خواستی بروی به ما می‌گفتی و گفت ترسیدم به شما بگویم و بگویید که نروم. مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه و سایر دوستان تلاش می‌کنند تا فرهاد را برگردانند و رفتن او قطعی نیست.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره رایزنی اعضای هیات مدیره استقلال با سرمربی خارجی گفت: اعضای هیات مدیره اسمی به من نگفتند و می‌دانم دوستان ما یک مشورتی با یکی از سرمربیان بزرگ خارجی دارند که سرمربی خوبی است و نمی‌توانم نامش را بگویم. با شناختی که از آجورلو دارم او در تلاش است اول و دوم فرهاد را برگرداند و سوم روی گزینه خارجی و داخلی فکر کند.

وی با اشاره به اینکه باید هم به هواداران استقلال و همچنین به فرهاد مجیدی حق بدهیم، یادآور شد: هواداران فرهاد را دوست دارد اما از آن طرف نمی‌دانیم که چرا مجیدی چنین تصمیمی گرفته است. یعنی می‌دانم که چرا فرهاد استقلال را رها کرد و اگر بخواهیم بگویم چند نفر در این ماجرا دخیل هستند که باید اینجا حضور داشته باشند.

فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: شرایط سخت هست و فرهاد اگر واقعا می‌تواند برگردد بخاطر هواداران از خودش بگذرد و برگردد و اگر سخت است و نمی‌تواند برگردد، هواداران نیز به تصمیم او احترام بگذارند، چرا که دوست داریم تیم استقلال دوباره قهرمان شود.

 وی گفت: چندین مورد برای باشگاه استقلال کمیته استیناف رای داده و تا بازیکنان به منزل نرسیدند، رای آن صادر شده است؛ اما رای تیم دیگر را آنقدر نگاه داشتند تا پوسیده شده است.

منبع: ایرنا