شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم فوتبال

فاطمی: در بازی اول عدالت رعایت نشد/ با انگیزه مضاعفی به مصاف ترکمنستان می‌رویم

فاطمی: در بازی اول عدالت رعایت نشد/ با انگیزه مضاعفی به مصاف ترکمنستان می‌رویم

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال امید ایران گفت: در دیدار نخست مقابل قطر با آنکه تیم بهتر و برتر میدان بودیم اما در نهایت با تساوی به اتمام رسید؛ فردا در دومین بازی باید به مصاف ترکمنستان برویم و بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی دارند.

به گزارش ایرنا، فراز فاطمی امروز (جمعه) درباره آخرین وضعیت تیم امید ایران اظهار داشت: در بازی اول حق ملی‌پوشان پیروزی بود و از همه نظر برتر بودند و حتی بهترین بازیکن زمین هم از تیم ایران انتخاب شد. اما گاهی اوقات عدالت در فوتبال رعایت نمی‌شود اما خدا را شکر که پس از دریافت گل از قطر، تیم ایران با گل عرفان شهریاری به بازی بازگشت و حالا برای بازی دوم همه ملی‌پوشان انگیزه‌های ویژه‌ای دارند.

وی درباره پرواز ملی‌پوشان از تاشکند به شهر قارشی گفت: با توجه به فاصله ۴۵۰ کیلومتری تاشکند تا قارشی، ای اف سی به تیم‌ها سه گزینه اتوبوس، قطار و هواپیما را پیشنهاد داده بود که ما پرواز را انتخاب کردیم و روز یکشنبه یعنی یک روز پس از بازی مقابل ترکمنستان، ساعت ۱۴ به وقت تاشکند به قارشی پرواز می‌کنیم. پس از گرفتن نتیجه در ۲ بازی آینده و صعود از گروه، یک روز بعد از بازی با ازبکستان یعنی روز چهارشنبه ساعت ۱۹ به وقت ازبکستان به تاشکند باز می‌گردیم.

گفتنی است در بازی دوم قرار است تیم امید ایران مقابل ترکمنستان سراپا سفیدپوش باشند و حریف نیز با لباس سبز به میدان برود.

تیم امید ایران در بازی دوم گروه اول رقابت‌ها، فردا شنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف ترکمنستان می‌رود و در بازی آخر مرحله گروهی ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه هفته آینده یعنی ۱۷ خرداد در شهر قارشی به مصاف ازبکستان، میزبان رقابت‌ها خواهد رفت.