شهر خبر

دیدار رئیس‌جمهور با خانواده‌های بازمانده در حادثه متروپل

دیدار رئیس‌جمهور با خانواده‌های بازمانده در حادثه متروپل

رئیس جمهور گفت: برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت‌الله رئیسی صبح امروز پس از بازدید از ساختمان متروپل به دیدار خانواده‌های بازمانده حادثه متروپل رفت.

وی در دیدار با خانواده جلیلیان که چهار عضو خانواده خود را در حادثه متروپل از دست دادند، به بازماندگان تسلیت گفت و اظهار داشت: برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: از مسئولان می‌خواهم با نظارت دقیق ساختمان‌های ناایمن و بررسی شرایط آن‌ها نگذارند اگر ساختمانی ناایمن است مردم در آن ساکن شوند، بلکه ساختمان بی درنگ تخلیه شوند و نگذارند مردم در آن ساکن شوند تا در صورت امکان بتوان آن‌ها را مقاوم سازی کرد.

وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد. 

آیت‌الله رییسی با گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: به آبادان سفر کرده‌ام تا با رسیدگی به این موضوع نگذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌ حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء استفاده کنندگان.

 

رییس جمهور در ادامه به دیدار خانواده صالحیان پور در مینوشهر رفت که سه نفر از اعضای خانواده از جمله دو دختر خود را در حادثه متروپل از دست دادند. 

نماینده ولی فقیه و فرمانده ولیعصر خوزستان، استاندار و فرماندار آبادان رییس جمهور را همراهی می کنند.

انتهای پیام