شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تایلند#ملی پوشان

درخشش ملی پوشان ایران در تایلند

درخشش ملی پوشان ایران در تایلند

تیم‌های ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران به مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرحله گروهی چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا که از روز پنج‌شنبه 12 خرداد در شهر روی‌ات تایلند آغاز شده بود، صبح امروز (جمعه 13 خرداد) به وقت تایلند به پایان رسید.

تیم ملی الف ایران (حبیب ناصری – مهدی علیزاده) که نخستین مسابقه خود در گروه سه موفق به شکست قزاقستان شده بود، در دومین مسابقه به مصاف نماینده نخست مالزی رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد.

ناصری و علیزاده با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 19 مالزی یک را شکست دادند و در مرحله نخست حدفی به مصاف سنگاپور خواهند رفت که این مسابقه ساعت 12 و 50 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

تیم ملی ب ایران (محمداسماعیل نقی‌پور – نیما اورماگه‌ای) نیز که روز گذشته و در نخستین دیدار مرحله گروهی موفق به شکست نماینده استرالیا شده بود در دومین بازی خود نتیجه را به تایلند واگذار کرد، با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

نقی‌پور و اورماگه‌ای نیز د مرحله نخست حذفی و از ساعت 17 امروز به وقت تهران به مصاف قزاقستان یک خواهند رفت.

حامد نژداغی به عنوان مربی و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرپرست ملی‌پوسان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. اکبر مسیبی داور والیبال ساحلی ایران نیز در این رقابت‌ها قضاوت می‌کند.

 انتهای پیام