شهر خبر

مجیدی دین خود را ادا کرد و نباید به او خرده گرفت/ مدیران استقلال بهترین تصمیم را بگیرند

مجیدی دین خود را ادا کرد و نباید به او خرده گرفت/ مدیران استقلال بهترین تصمیم را بگیرند

پیشکسوت استقلال بر این باور است هواداران استقلال باید قدردان زحمات کادر فنی باشند.

هادی شکوری، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در واکنش به جدایی ناگهانی فرهاد مجیدی از جمع آبی‌ها اظهار داشت: ابتدا جا دارد یک خسته نباشید به مجیدی و همکارانش در کادر فنی بگویم که در این فصل با رقم زدن نتایجی جالب و کسب رکوردهای زیادی عنوان قهرمانی را برای استقلال و هواداران به ارمغان آوردند. در مورد جدایی مجیدی از استقلال هم باید بگویم این احتمال وجود داشت که مجیدی از استقلال جدا شود. طبیعی است وقتی مربی جوانی با چنین شرایطی تیمش را قهرمان و رکوردهای زیادی را برای تیمش به ثبت برساند، با پیشنهادهای خوبی روبرو شود. آنچه که مسلم است این موضوع است که مجیدی دینی که به استقلال و هواداران داشته را ادا کرده و نباید به او برای جدایی از استقلال پس از پایان فصل خرده گرفت.

وی در خصوص جدایی سرمربی استقلال تصریح کرد: فرهاد حق دارد برای آینده اش تصمیم بگیرد و امیدوارم برای آینده اش و استقلال و هواداران باشگاه هم با در نظر گرفتن تمامی جوانب تصمیم نهایی اش را عملی کند.

مدافع سابق استقلال در مورد آینده این باشگاه پس از جدایی مجیدی افزود: مهم ترین موضوع در حال حاضر گرفتن بهترین تصمیم برای کادر فنی در فصل بعد است. در حالی که خیلی ها انتخاب مربی داخلی و یا خارجی را برای کادر فنی استقلال مطرح می کنند، نظر من این است که مدیران و مسئولان باشگاه نباید زمان را از دست بدهند و خیلی زود بهترین تصمیم را برای کادر فنی استقلال برای فصل بعد بگیرند. از دست دادن زمان مهمترین نگرانی است که می تواند آینده استقلال را با چالش روبرو کند و باعث بروز حواشی برای این تیم شود.

وی در ادامه این موضوع تاکید کرد: یکی از اصلی ترین رموز موفقیت استقلال در فصل قبل که در نهایت منجر به قهرمانی این تیم شد، این مسئله بود که اجازه داده نشد حاشیه وارد تیم شود و کادر فنی و مدیریتی به خوبی این موضوع را مدیریت کردند. اگر باشگاه برای انتخاب کادر فنی زمان را از دست دهد، ممکن است حواشی به استقلال ضربه بزند.

شکوری در مورد شرایط هواداران استقلال پس از این اتفاق به خبرنگار برنا گفت: من به هواداران حق می دهم که از این اتفاق شوکه شده باشند. استقلال پس از سال ها قهرمان شد تا کام هواداران این تیم شیرین شود. مجیدی در این فصل در استقلال کاری کرد کارستان ولی از طرفداران می خواهم صبورانه در مورد این موضوع رفتار کنند و نسبت به مسائل آگاهانه نگاه کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مجیدی این حق را دارد که در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. هر مربی پیشرفت را دوست دارد و باید به او این اجازه را بدهیم که برای آینده اش بدون فشار تصمیم گیری کند تا لطمه ای به او و استقلال وارد نشود. هواداران همیشه قدردان کادر فنی و پیشکسوتان این باشگاه هستند و امیدوارم مجیدی هر تصمیمی که گرفت به او و تصمیمش احترام بگذارند و شرایط به گونه ای رقم نخورد که قهرمانی استقلال با مجیدی با رکوردهای متعددی که از خود به جای گذاشت، با یک تصمیم او فراموش شود.

انتهای پیام