شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

پیروانی: با ۱۰ ماه پنجره بسته، نایب قهرمان شدیم/ مدیرعامل یک تیم با موجودی میلیاردی در حسابش از خواب بیدار می‌شد

پیروانی: با ۱۰ ماه پنجره بسته، نایب قهرمان شدیم/ مدیرعامل یک تیم با موجودی میلیاردی در حسابش از خواب بیدار می‌شد

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسولیس گفت: در سالی که گذشت پنجره پرسپولیس ۱۰ماه بسته بود در غیر این صورت اتفاقات بهتری برای ما می‌افتاد چرا که ابزار دست یک مربی، بازیکن است و اگر بازیکن نباشد، کار جلو نمی‌رود.

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی پس از دیدار پرسپولیس برابر فجر سپاسی اظهار داشت: در طول فصل جاری ۱۰ ماه پنجره ما بسته بود، از سویی دیگر بی‌پولی گریبان تیم را گرفته بود اما اگر خط حمله ما هم بیش از یک میلیون یورو ارزش و قیمت داشت بدون شک اتفاقات بهتری برای تیم و باشگاه می‌افتاد. 

وی ادامه داد: از اینکه لیگ با قهرمانی به پایان نرسید، ناراحت هستم. ما با کسب ۶۳ امتیاز وضعیت خوبی داشتیم اما در نهایت با نایب قهرمانی به کار خود پایان دادیم. 

مدیر تیم فوتبال پرسولیس در واکنش به حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی در قطر تصریح کرد: تلاش ما این است که به قانون احترام بگذاریم و سعی کردیم ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی بروند تا مجبور نشویم از کسی عذرخواهی کنیم. طبق قانون بازیکنان ملی‌پوش باید در اختیار تیم ملی باشند اما نمی‌دانم چرا ملی‌پوشان تیم‌های دیگر به اردو نرفتند.

پیروانی یادآور شد: از واژه فوتبال پاک برای قهرمانی لیگ برتر استفاده شد؛ این کلمه را آنقدر تکرار کردند که شک کردیم. اینکه ۴۸ ساعته کرونا خوب شود و اینکه امتیاز معیشتی بدهند را نباید دامن بزنیم، چرا که دیگر بحث هواداری و کری خواندن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها قهرمان شدند و مبارک‌شان هم باشد. پنج سال هم پرسپولیس قهرمان شد. اینکه مدیرعامل‌ تیمی شب بخوابد و صبح بلند شود و ببیند میلیاردها موجودی در حساب است، درست نیست. ما هم باید بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا قهرمانی‌مان را دوباره تکرار کنیم.