شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#سپاهان#ایستگاه#لیگ برتر#اراک

تساوی سرد و بی‌روح سپاهان و آلومینیوم ایستگاه پایانی

تساوی سرد و بی‌روح سپاهان و آلومینیوم ایستگاه پایانی

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و آلومینیوم اراک در هفته پایانی لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک امشب پنجشنبه در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

محرم نویدکیا سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی، کریستوفر کنت، گیورگی گولسیانی، سامان رنجبر، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد جهانی، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امیرمحمد محکم‌کار، رضا میرزایی و سجاد شهباززاده را برای این دیدار روانه میدان کرد.

در طرف دیگر نیز حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین‌سلیمان‌زاده، مصطفی‌احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمد علینژاد، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، مهرداد بایرامی، و محمود قائدرحمتی ۱۱ مرد ترکیب اصلی سید مهدی رحمتی را تشکیل می‌دادند.  

آلومینیوم در نیمه نخست توانست بازی را بهتر شروع کند و در دقیقه ۱۷ توسط مهرداد بایرامی به گل برتری برسد. سپاهان که نمی خواست بازنده این دیدار خانگی باشد، در نیمه دوم و در دقیقه ۵۱ توسط سجاد شهباززاده به گل تساوی رسید. 

در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سپاهان با کسب ۵۶ امتیاز و کسب مقام سوم لیگ به کار خود پایان دهد. آلومینیوم نیز با این تساوی ۳۷ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت.