شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لیگ برتر

پایان ۳ امتیازی فصل پرماجرا برای سرخ ها | پرسپولیس نایب قهرمان لیگ برتر شد

پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

پرسپولیس در آخرین بازی فصل موفق به کسب ۳ امتیاز شد تا ۶۰ امتیازی شود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب هفته سی‌ام (پایانی) لیگ برتر فوتبال ایران، فجر سپاسی و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با یک گل به نفع پرسپولیس تمام شد. 

تک‌گل سرخ ها را در این دیدار امید عالیشاه در دقیقه ۲۴ برای  به ثمر رساند.

در این بازی روی کاغذ فجرسپاسی میزبان این مسابقه بود و می‌توانست قانونا در شیراز میزبانی کند اما به علت فراهم نبودن زمین مناسب، مدیران این باشگاه، ورزشگاه آزادی (محل بازی‌های خانگی پرسپولیس) را برای میزبانی انتخاب کرد.

در نیمه اول و در دقیقه سوم، فجرسپاسی روی یک کرنر و ضربه سر بازیکن این تیم، تیر دروازه پرسپولیس را به لرزه درآورد.

اما پرسپولیس هم خیلی زود نخستین موقعیت خطرناک خود را با شوت کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۰ خلق کرد که ایمان صادقی مانع از ورود توپ به دروازه شد.

در نهایت امید عالیشاه در دقیقه ۲۴ با شوتی زیبا دروازه فجرسپاسی را گشود و تیمش را با یک گل پیش انداخت. 

در نیمه دوم یحیی گل‌محمدی چند تعویض انجام داد که یکی از تعویض ها با اعتراض رضاییان همراه شد و او بدون نشستن روی نیمکت راهی رختکن شد.

با این همه سرخ ها در آخرین بازی فصل ۳ امتیاز دیگر هم گرفتند تا بدون احتساب بازی با تراکتور ۶۰ امتیازی شوند.

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی. 

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، حامد پاکدل.