شهر خبر

الحوثی: عاقبت رژیم های عرب سرسپرده به اسرائیل خسران و پشیمانی است

الحوثی: عاقبت رژیم های عرب سرسپرده به اسرائیل خسران و پشیمانی است

رهبر جنبش انصارالله یمن امروز با محکوم کردن رویکرد سازشکارانه برخی رژیم‌های عرب در قبال رژیم صهیونیستی تاکید کرد خسران و پشیمانی عاقبت حتمی کسی است که در مسیر سرسپردگی برابر دشمنان امت اسلامی حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدعبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله و انقلاب مردمی یمن، در سخنانی به مناسبت سالگرد مبارزه با استکبار به نام (الصرخه فی وجه المستکبرین) «فریاد در برابر مستکبران» گفت: آمریکا از حوادث یازدهم سپتامبر به عنوان بهانه ای برای حمله همه جانبه و تلاش برای سیطره بر امت اسلامی استفاده کرد.

وی افزود: دشمنان تلاش کردند دشمن صهیونیستی را قادر سازند تا نماینده مستقیم آمریکا و غرب در منطقه باشد.

سیدعبدالملک الحوثی تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش جدولی برای اشغال کشورهای عربی و اسلامی و ضربه زدن به کشورهای دیگر برای سیطره کامل بر امت اسلامی داشتند.

وی تاکید کرد: همه اقدامات دشمنان ایجاب می کند که ما در قبال این خطرات و حملات همه جانبه آنها موضعگیری کنیم.

رهبر انقلاب یمن تاکید کرد: شهید سید حسین بدر الدین الحوثی با شعار فریاد در برابر مستکبران به مقابله با حمله خصمانه علیه امت اسلامی پرداخت.

وی تاکید کرد: خسران و پشیمانی عاقبت حتمی کسی است که در مسیر سرسپردگی در برابر دشمنان امت حرکت کند و سیاست راضی نگه داشتن آنها سودی نخواهد داشت.

سیدعبدالملک الحوثی گفت: بسیاری از رژیم های عربی به سمت سرسپردگی در برابر دشمن اسرائیلی و شراکت اقتصادی حرکت می کنند و از عناوین دینی برای گمراه کردن افکار عمومی و خدمت به رویکرد منحرف خود سوء استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: این رژیم های مزدور به فرزندان امت اسلامی ظلم می کنند و منکر ملت فلسطین و حقوق آنها شده اند.

رهبر انقلاب یمن گفت: لابی صهیونیستی به طور گسترده در غرب عمل می کند و خصومت شدید خود نسبت به اسلام را از طریق آتش زدن قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) نشان می دهد.

وی تصریح کرد: این رژیم های مزدور همان موضعگیری اسرائیل در خصومت با مجاهدان در فلسطین و لبنان و امت اسلامی را در دستور کار قرار می دهند و برای خدشه وارد کردن به وجهه آنها در سطح رسانه ای کار می کنند.

رهبر انقلاب یمن افزود: جریان مزدور در امت اسلامی همه جنایت های روزانه در فلسطین و تهدید مسجد الاقصی را نادیده می گیرد.

سیدعبدالملک الحوثی تاکید کرد: هر کاری به نفع دشمن اسرائیلی، کاری خصمانه علیه ملت فلسطین و به طور کلی امت اسلامی است.

وی گفت: رویکرد درست همان تحکیم ریشه های پیوند با اسلام و مقابله با دشمنان امت اسلامی و تقویت و بیمه کردن امت اسلامی در برابر هرگونه نفوذ و تلاش برای ساختن این امت برای برخورداری از موضعی قوی است.

رهبر انقلاب یمن گفت: امید به پیروزیِ وعده داده شده از آن بندگان مستضعف خداوند است که به دین و امت خویش وفاداراند و بر راه حق و حقیقت ثابت قدم هستند.

انتهای پیام