شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اسکواش#همدان#استان همدان

قهرمانان مسابقات اسکواش پسران استان همدان معرفی شدند

قهرمانان مسابقات اسکواش پسران استان همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- رییس هیات اسکواش استان همدان گفت: قهرمانان اسکواش پسران استان با برگزاری یک دوره مسابقه انتخاب و معرفی شدند.

«اسدالله ربانی مهر» روز پنج‌شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر وگرامیداشت شهید محمودشهبازی و شهید علیرضا شمسی پور شهید شاخص ورزش کشور با حضور ۴۵ ورزشکار و در ۲رده سنی در کورت شهید شمسی پور همدان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این پیکارها و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال رهام اصفهانی عنوان قهرمانی را کسب کرد، راستین جمشیدی دوم شد و امیرعباس ربانی مهر هم بر سکوی سوم قرار گرفت.

به گفته وی، همچنین در رده سنی ۹ سال مهیار تفرجی بر سکوی نخست قرار گرفت و کیاشا کلوندی مقام دوم را به دست آورد.

رییس هیات اسکواش استان همدان افزود: ورزش پرهیجان و بانشاط اسکواش در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و در آینده به رشته مورد علاقه جوانان و نوجوانان تبدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد:  اسکواش به عنوان ورزشی پرهیجان و با نشاط در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و بی‌شک در آینده این ورزش جایگاه ویژه‌ای را در میان نوجوانان و جوانان پیدا خواهد کرد.

به گفته وی، در استان همدان روز به روز شاهد انجام کارهای بزرگ و استقبال بسیار زیاد علاقه مندان از رشته ورزشی اسکواش هستیم که این مهم نوید بخش روزهای خوب برای توسعه این رشته ورزشی در دیار الوند است.

سکواش استان همدان در آخرین ارزیابی فدراسیون اسکواش رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

هم اکنون بیش از ۲۰۰ ورزشکار به صورت مستمر در ورزش اسکواش همدان فعالیت دارند.