شهر خبر

اسکالونی: آرژانتین مدعی قهرمانی جام جهانی نیست

اسکالونی: آرژانتین مدعی قهرمانی جام جهانی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از معرفی این تیم به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از قهرمانی تیمش در جام بین قاره‌ای جدید با کسب پیروزی 3 بر صفر برابر ایتالیا در بازی شب گذشته (چهارشنبه) دو تیم در ورزشگاه ومبلی لندن، حاضر نشد آلبی‌سلسته را مدعی قهرمانی جام جهانی 2022 بداند.

اسکالونی گفت: هواداران راضی هستند و توانستند یک بازی خوب را از تیم ملی ببینند. از همه مهمتر اینکه به همین اندازه مردم اروپا هم توانستند از تماشای این بازی لذت ببرند. من بسیار خوشحالم که خانواده‌ام توانستند لذت ببرند. به نظر من عملکرد تیم بسیار خوب بود و نشان دادیم که روند پیشرفت ما همچنان ادامه دارد. نتیجه‌ای که کسب کردیم بسیار مهم است، چون مقابل حریفی قدرتمند بازی کردیم که جزو بهترین‌هاست.

اسکالونی افزود: هدف اصلی ما ایجاد بستری برای احیا و بازسازی تیم و اجرای صحیح اصول تاکتیکی بود. این کار به آسانی انجام شد. راستش بازیکنان به خوبی مفاهیمی را که به آنها گفتم، درک کردند و این شایستگی‌شان را نشان می‌دهد. در کل یک بازی خوب را شاهد بودیم، اما خوب است بازی‌هایی که در آنها نیز عملکرد خوبی داشتیم و با این حال باختیم را فراموش نکنیم. گاهی اوقات با ارائه یک بازی خوب باز هم می‌بازید و گاهی اوقات برنده می‌شوید. در نیمه اول این بازی ما می‌توانستیم حتی بهتر از این هم بازی کنیم. مدعی قهرمانی جام جهانی؟ نه ما مدعی قهرمانی نیستیم. صرفاً به خاطر اینکه ما این یک بازی را برده‌ایم نمی‌توان گفت که شانس‌مان برای قهرمانی در جام جهانی بیشتر شده است. مطلقاً اینگونه نیست. ما فقط یک تیم خوب هستیم که می‌خواهد رقابت کند، اما داستان جام جهانی چیز دیگری است.

 

انتهای پیام/