شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اراک

صدرنشینی تیم فوتبال یزدلوله در گرو شکست حریف اراکی

کاظم سبحان‌زاده
 صدرنشینی تیم فوتبال یزدلوله در گرو شکست حریف اراکی

یزد- ایرنا- تیم فوتبال یزدلوله برای بازگشت مجدد به صدر جدول، دیداری حساس با تیم کیان اراک دارد که در صورت کسب پیروزی به هدف خود می‌رسد.

از هفته دوازدهم لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور فردا ( پنجشنبه ) ۱۲ خردادماه از ساعت ۱۷:۴۵ تیم یزدلوله در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان تیم کیان اراک است.

هم‌اکنون تیم‌های نفت امیدیه خوزستان با ۲۰ امتیاز و فولاد هرمزگان و یزدلوله به ترتیب با ۱۸ امتیاز و نسبت به تفاضل گل در مکان‌های دوم و سوم گروه خود قرار دارد.

تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته سه کشور در صورت پیروزی در مسابقه خانگی و کسب سه امتیاز می‌تواند با حمایت و همراهی هواداران مجدد صدرنشین شود.

در این گروه هم‌اکنون تیم‌های کیان اراک با ۱۱ امتیاز و تیم‌های سامیت تهران و نفت اهواز با امتیاز مشترک و نسبت به تفاضل گل به ترتیب در رده‌های هشتم، نهم و دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتظار می‌رود بازیکنان تیم فوتبال یزدلوله قدر مسابقه خانگی خود را بیش از گذشته قدر بدانند و بازی حساس خود را مقابل تیم ته جدولی کیان اراک با دست پر پشت سر گذاشته و بار دیگر امیدهای خود را برای حضور در لیگ دسته ۲ زنده نگه دارد.

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان، نفت امیدیه، فولاد هرمزگان، فرهنگ رامهرمز، کیان اراک، نفت اهواز، سامیت تهران و استقلال شوش همگروه است که در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود می‌کند. 

مسابقات در لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی کشور در سه گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم را کسب می‌کند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.