شهر خبر

مدافع تیم ملی فوتبال ایران:

وظیفه بازیکنان تمرکز در تمرینات است/باید وقت جام جهانی آماده شویم

وظیفه بازیکنان تمرکز در تمرینات است/باید وقت جام جهانی آماده شویم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: نباید فرقی کند کدام تیم قرار است به عنوان تیم چهارم در گروه ما در جام جهانی حاضر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با حضور در جمع خبرنگاران درباره شرایط اردو گفت: مشکلات همیشه بوده و اکنون هم وجود دارد اما امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم و برای جام جهانی آماده شویم.

مدافع لژیونر تیم ملی ایران افزود: خودم هم خوشبختانه شرایط خوبی دارم و در اکثر بازی‌های تیم باشگاهی ام در ترکیه حضور داشتم و بازی کردم. برای دیدارهای پیش روی تیم ملی ایران باید کاملا آماده شویم تا در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره شرایط هم تیمی‌های خود تاکید کرد: ما بازیکن هستیم و باید تمرکز خود را روی تمرین و زمین مسابقه بگذاریم. کسانی که باعث برقراری ارتباط می‌شوند و باعث می‌شوند که بازی‌های خوبی برگزار شود، باید مسئولیت خود را انجام دهند. هرکس مسئولیت خودش را دارد.

مدافع تیم ملی ایران در واگنش به اینکه دراگان اسکوچیچ ترجیح می‌دهید زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان را بیشتر بازی دهد، گفت: من همیشه سرباز تیم ملی هستم و تلاشم را می‌کنم. هر موقع مربی تیم ملی صلاح بداند، بازی خواهم کرد

او درباره جدال حساس امشب اسکاتلند و اوکراین که برنده‌اش برای هم‌گروهی با ایران به مصاف ولز می‌رود خاطرنشان کرد: به نظرم خیلی فرقی نمی‌کند چه تیمی بالا بیاید و با ما هم گروه شود. ما باید در آن زمان آماده باشیم. باید آماده‌سازی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم از گروه صعود کنیم و هواداران تیم ملی را خوشحال کنیم.