شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#آجرلو

کریم بوستانی در گفت‌وگو با خبر ورزشی:

دست نوشته استعفای مجیدی کجاست؟/ با شایعات شادی هواداران را از بین نبرید/ عذرخواهی استقلال باعث بزرگی و محبوبیت آجرلو شد

مربی اسبق استقلال گفت: وقتی قرار باشد سرمربی از تیمش جدا شود با حضور در باشگاه این مطلب را می‌نویسد و به هیئت مدیره ارائه می‌دهد آیا چنین دست نوشته‌ای از مجیدی موجود است؟

دست نوشته استعفای مجیدی کجاست؟/ با شایعات شادی هواداران را از بین نبرید/ عذرخواهی استقلال باعث بزرگی و محبوبیت آجرلو شد

کریم بوستانی مربی اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شایعات مربوط به جدایی فرهاد مجیدی از این تیم و عذرخواهی باشگاه استقلال از کادر فنی تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرد.

نظر شما درباره شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال چیست؟

قطعاً این موضوع یک شایعه است. چون وقتی قرار باشد سرمربی تیم با باشگاهش قطع همکاری کند حتما این موضوع توسط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باید بررسی شود.

صحبتهای اخیر مظلومی و مومنی را شنیده‌اید؟

دقیقا می‌خواستم به همین موضوع اشاره کنم که وقتی دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفته‌اند هیچ اطلاعی از این موضوع ندارند یعنی اینکه این بحث فقط شایعه است. اگر مجیدی بخواهد از استقلال برود، باید با حضور در باشگاه این موضوع را مکتوب بنویسد و به مدیریت ارائه بدهد. از طرفی کار فرهاد مجیدی تازه در باشگاه استقلال شروع شده است، کجا برود.

چطور؟

وقتی مجیدی دوست داشت یک فصل سرمربی استقلال باشد تا این تیم را قهرمان کند حالا که توانسته به خواسته‌اش برسد و سهمیه آسیا را بگیرد می‌خواهد ادامه دهنده موفقیت خودش باشد. او که هواداران را خوشحال کرده و بعد از ۹ سال دوباره امید به قهرمانی‌های متعدد را در دل طرفداران استقلال به وجود آورده است نمی‌رود.

دست نوشته استعفای مجیدی کجاست؟/ با شایعات شادی هواداران را از بین نبرید/ عذرخواهی استقلال باعث بزرگی و محبوبیت آجرلو شد

اما همه هواداران به شدت نسبت به موضوع جدایی مجیدی نگران هستند؟

هواداران بگویند کجا دیده اند که بحث جدایی مجیدی ثبت شده باشد؟ آیا امضایی پای خداحافظی مجیدی زده شده؟ اصلا مجیدی چنین مطلبی را نوشته؟ اینها همه شایعاتی است که در این روزها به راه می‌افتد و نباید به آنها توجه کرد. به نظر من نباید خوشحالی هواداران را با این شایعات تحت تاثیر قرار داد. تیمی که بدون باخت و با این شرایط قهرمان شده قطعاً فصل بعد هم م‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد. استقلال رکوردی به دست آورده که در دنیا بی‌نظیر است.

مطمئنید که تا به حال تیمی در دنیا بدون باخت قهرمان نشده است؟

دقیقا نمی‌دانم! ولی تا به حال نشنیده بودم که تیمی بدون شکست قهرمان شود. همیشه تیم‌ها در طول یک تورنمنت طولانی با ۳۰ یا ۳۴ مسابقه یا بیشتر، حداقل یکی دو باخت می‌آورند ولی استقلال ۳۰هفته شکست نخورد. ممکن است تیمی در یک تورنمنت چهارجانبه یا ۸ جانبه بدون باخت قهرمان شود ولی سپری کردن ۳۰ مسابقه بدون شکست کار هر تیمی نیست و این یک رکورد بی نظیر است.

نظر شما درباره عذرخواهی استقلال از کادر فنی تیم ملی چیست؟

شرایط تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی به گونه‌ای است که همه باید به این تیم کمک کنیم. دست به دست هم بدهیم تا اسکوچیچ و شاگردانش موفق شوند. اسکوچیچ توافق کرده بود که استقلالی‌ها در جشن شرکت کنند ولی در مسابقه نباشند اما تصمیم کادر فنی استقلال با عصبانیت اسکوچیچ و یک تصمیم عجولانه همراه شد. حالا هم که سوء تفاهم و برطرف شده امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود.

نظرتان درباره نامه عذرخواهی استقلال چیست؟

این کار قطعاً با نظر مدیریت درست آقای آجرلو صورت‌گرفته. مدیری سالم که سال‌ها در ورزش ایران کار کرده، حالا قطعاً صلاح بازیکنانش را در این دیده که باید از کادر فنی تیم ملی عذرخواهی کند. آجرلو با این کارش از قبل هم نزد بازیکنان تیم محبوب تر شد. تصمیم باشگاه استقلال برای نوشتن این عذرخواهی کاملا درست بود.

دست نوشته استعفای مجیدی کجاست؟/ با شایعات شادی هواداران را از بین نبرید/ عذرخواهی استقلال باعث بزرگی و محبوبیت آجرلو شد

حرف باقیمانده ای دارید؟

جا دارد از این طریق به مردم مظلوم واقع شده آبادان تسلیت بگویم. باید بگویم ما در غم این عزیزان شریک هستیم. جنگ تحمیلی از آبادان و خرمشهر شروع شده و حالا دوباره این دو شهر وضعیت بدی پیدا کرده‌اند. خانواده‌ها دوست دارند هر چه زودتر جنازه عزیزانشان از زیر آوار بیرون بیاید تا داغشان سرد شود. به نظر من مقصران این حادثه بزرگ که همه ایران به خاطرش ناراحت هستند را باید به سزای اعمال شا برسانند تا خانواده‌های داغدار آرام شوند.