شهر خبر

گزارش تسنیم از عملکرد بازیکنان استقلال در فصل بیست‌ویکم/ ۳ بازیکن رکوددار حضور در ترکیب اصلی

گزارش تسنیم از عملکرد بازیکنان استقلال در فصل بیست‌ویکم/ 3 بازیکن رکوددار حضور در ترکیب اصلی

بررسی دقایق حضور بازیکنان استقلال نشان می‌دهد که از جمع مردان آبی‌پوش سه بازیکن بیشترین تعداد دقایق را در زمین داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بررسی دقایق حضور بازیکنان استقلال در زمین نشان می‌دهد که کادر فنی این تیم برای فصل جاری بیشتر روی چه بازیکنانی حساب باز کرده بود. در زیر می‌توانید آمار دقایق حضور بازیکنان را در زمین مشاهده کنید:

سیدحسین حسینی: این دروازه‌بان 26 بار درون دروازه قرار گرفته است که در بازی دوم در دقیقه هشتم به دلیل مصدومیت جای خود را به رشید مظاهری می‌دهد. در واقع هفته دوم تنها بازی رشید مظاهری برای استقلال در فصل جاری بوده است. حسینی برای آبی‌ها در فصل جاری 2422 دقیقه به میدان رفته است.

تیم فوتبال استقلال ,

رشید مظاهری: گلری که نتوانست امسال خود را به کادر فنی استقلال تحمیل کند فقط در هفته دوم به جای سیدحسین حسینی در دقیقه 8 وارد زمین شد و دیگر رنگ دروازه استقلال را ندید.

علیرضا رضایی: دروازه‌بان جوانی که مجیدی با اعتقاد کامل به وی او را جذب کرد. رضایی از 30 هفته لیگ 360 دقیقه به میدان رفته است. او در چهار بازی درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت.

زبیر نیک‌نفس: این بازیکن از 30 هفته لیگ در هفت بازی حضور نداشته و مجموع دقایق حضورش در زمین 1569 دقیقه بوده است.

عارف غلامی: این مدافع ملی‌پوش تا هفته نوزدهم لیگ به دلیل مصدومیت در ترکیب آبی‌ها نبود، اما از هفته نوزدهم و در دقیقه 90 دیدار مقابل فجر سپاسی شیراز توسط مجیدی به زمین فرستاده شد. این بازیکن از هفته بیستم در ترکیب استقلال حضور داشته و مجموع دقایق حضورش در زمین 991 دقیقه بوده است.

تیم فوتبال استقلال ,

آرمان رمضانی: این مهاجم در 14 بازی فصل جاری حضور نداشته و مجموع دقایق حضورش در زمین 665 دقیقه بوده است.

جعفر سلمانی: این بازیکن در 30 بازی استقلال حضور داشته و مجموع تایم حضورش در میدان 2332 دقیقه است.

ابوالفضل جلالی: این بازیکن از هفته چهاردهم موفق شده برای استقلال به میدان برود. او 20 هفته در بازی‌های تیمش نبوده و مجموع دقایق حضورش در زمین 552 دقیقه است.

صالح حردانی: این بازیکن از نیم‌فصل دوم به جمع آبی پوشان اضافه شد. مجموع دقایق حضورش در زمین 909 دقیقه است و در تمامی بازی‌های نیم‌فصل دوم حضور داشته است.

تیم فوتبال استقلال ,

یامگا: این بازیکن فرانسوی در 4 بازی استقلال حضور نداشته و در مجموع 2317 دقیقه برای آبی‌ها به میدان رفت.

امیرحسین حسین‌زاده: مهاجم جوان آبی‌ها در 30 بازی استقلال حضور داشته و مجموعاً 2164 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

تیم فوتبال استقلال ,

رافائل سیلوا: این بازیکن از هفته بیست‌و‌دوم در ترکیب استقلال قرار گرفته و تا پایان لیگ فقط در هفته بیست‌وپنجم در ترکیب نبوده و 720 دقیقه مجموع حضورش در میدان بوده است.

مهدی مهدی‌پور: بازیکن باثبات آبی‌ها در همه 30 هفته در میدان بوده و 2654 دقیقه در زمین حضور داشته است.

تیم فوتبال استقلال ,

سیاوش یزدانی: بازیکنی که در نیمه راه مجبور شد به سربازی برود در 17 بازی اول استقلال به طور کامل به میدان رفته و تنها در یک بازی غیبت داشته است. مجموع دقایق حضورش در زمین 1530 دقیقه می‌شود.

محمدحسین مرادمند: این مدافع هم مجبور شد به دلیل سربازی استقلال را در نیمه راه ترک کند. او 15 بازی کامل برای آبی‌ها انجام داده و در دو بازی هم غایب بود. دانشگر 1350 دقیقه هم در زمین حضور داشته است.

محمد دانشگر: این مدافع در 23 بازی این تیم به میدان رفته است که مجموع دقایق حضورش برای آبی‌ها به 1748 دقیقه می‌رسد.

تیم فوتبال استقلال ,

آرش رضاوند: بازیکنی که نیم فصل از جمع آبی‌ها جدا و راهی فولاد شد. این بازیکن در 11 بازی به میدان رفته که 637 دقیقه در زمین حاضر بوده است.

وریا غفوری: کاپیتان استقلال امسال در 20 بازی حاضر بوده و 1075 دقیقه مجموع دقایق حضورش در میدان بوده است.

تیم فوتبال استقلال ,

رودی ژستد: این بازیکن فرانسوی که در 7 بازی غایب بوده 1663 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است.

ارسلان مطهری: مهاجمی که این فصل بیشتر روی نیمکت بود در سه بازی حضور نداشته اما مجموع دقایق حضورش در میدان 776 دقیقه است.

آمانوف: بازیکن ازبکی از هفته هفدهم به فهرست استقلال اضافه شده است. این بازیکن 412 دقیقه به میدان رفته است و در 4 بازی نیم فصل دوم هم حضور نداشته است.

سعید مهری: این بازیکن در هفته اول دقیقه 90 به میدان آمد و در مجموع در 16 بازی حضور نداشته است. مجموع دقایق حضور وی در میدان 253 دقیقه است.

روزبه چشمی: این بازیکن در 12 بازی حضور نداشته و در مجموع 890 دقیقه برای استقلال در میدان بوده است.

تیم فوتبال استقلال ,

امین قاسمی‌نژاد: مهاجمی که با جنجال به استقلال پیوست در 7 بازی نیم فصل اول حضور نداشت و 233 دقیقه برای آبی‌ها به میدان رفت. این بازیکن نیم فصل دوم به گل‌گهر پیوست.

عارف آقاسی: دیگر خرید نافرجام آبی‌ها در فصل جاری که در 8 بازی نیم فصل اول بازی نکرد و در مجموع 610 دقیقه برای استقلال به میدان رفت. او هم نیم فصل دوم از جمع آبی‌ها جدا شد.

سبحان خاقانی: بازیکنی که 510 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است. او در 17 بازی حضور نداشته است. خاقانی در هفته اول در ترکیب آبی‌ها بود و بعد تا هفته نهم به میدان نرفته است.

امیرعلی صادقی: این بازیکن جوان در 22 بازی آبی‌ها حضور نداشته و مجموع دقایق بازی‌اش برای استقلال 98 دقیقه است.

رضا آذری: 220 دقیقه برای این فصل استقلال به میدان رفته است. او در 22 بازی حضور نداشته است.

محمدرضا آزادی: بازیکنی که فقط در هفته ششم تا دقیقه 86 و هشتم فقط 16 دقیقه برای استقلال بازی کرد و در نیم فصل دوم راهی آلومینیوم شد. در مجموع او 102 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است.

بابک مرادی: این بازیکن هم فقط در هفته سیزدهم به مدت 12 دقیقه به میدان رفت. این بازیکن نیم فصل راهی هوادار شد.

بدین ترتیب مشخص می‌شود که مهدی‌پور با 2654 دقیقه، حسینی با 2422 دقیقه و سلمانی با 2332 دقیقه بیشترین حضور را در زمین داشته‌اند. البته امیرحسین حسین زاده نیز با 2164 دقیقه چهارمین بازیکنی است که بعد از سه بازیکن نامبرده بیشترین حضور را برای استقلال داشته باشد.

همچنین این آمار نشان می‌دهد که بازیکنانی مثل آزادی و بابک مرادی و رشید مظاهری کمترین حضور را در جمع آبی‌ها داشته‌اند و بازیکنان جوانی مثل صادقی، خاقانی و ... نیز فرصت کمی برای عرض اندام داشتند.

انتهای پیام/