شهر خبر

حل مشکلات مردم در گرو ارتباط چهره به چهره است

حل مشکلات مردم در گرو ارتباط چهره به چهره است

تبریز - ایرنا - معاون توسعه مدیریت، منابع و نماینده تام‌الاختیار مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که با پشت میزنشینی نمی‌توان به مشکلات مردم رسیدگی کرد، گفت: حل مشکلات مردم در گرو ارتباط چهره به چهره است.

سید محمدرضا حسینی روز چهارشنبه در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی از این مشکلات برگرفته از سیاست‌های اشتباه گذشته بوده و قسمتی نیز ممکن است مربوط به خود ما باشد؛ از این رو ارتباط چهره به چهره با مردم انگیزه‌ها را در پیگیری امور بیشتر می‌کند.

وی با بیان این‌که در نظام اسلامی، بدون ارتباط مستقیم با کارگزاران نظام نمیتوان به سمت عدالت با سرعت لازم حرکت کرد، گفت: ارتباط مستقیم با مردم که صاحبان اصلی این نظام هستند، ضرورت این خدمت گذاری است.

حسینی افزود: در سفرهای استانی سعی می‌کنیم، موضوعاتی از جمله حوزه بازنشستگی، روابط کار و اشتغال که مردم دغدغه بیشتری دارند؛ میز خدمت‌هایی در این ارتباط تشکیل دهیم تا به صورت چهره به چهره در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم قدم برداشته شود.

وی با بیان این‌که برپایی چنین میز خدمت‌هایی در حل مشکلات مردم بسیار راهگشا بوده و امیدواری در مردم ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: این امیدواری‌ها سرمایه‌ای برای نظام است تا برای فردا برنامه ریزی بهتری داشته باشیم .

۱۰۰ نفر از کارشناسان پای میز ارتباطات برای رسیدگی به مشکلات مردم حضور دارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز گفت: ۱۰۰ نفر از کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و ۲ نفر از نمایندگان تام‌الاختیار وزارت به طور مستقیم به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

حسین فتحی اظهار کرد: امروز توفیق شد تا در خدمت مردم عزیز شهرستان تبریز تحت عنوان میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم .

وی افزود: بیشتر مسائل در خصوص اشتغال، بازنشستگی و تسهیلات لازم برای توسعه کسب و کارها، مسائل و مشکلات معیشتی یارانه ها است که همکاران  ما در استان و وزارت این موارد را بررسی کرده و دستورات لازم را برای رسیدگی انجام می‌دهند.

در آستانه سفر ریاست جمهوری، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه واقع در شهرک امام مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ آماده پاسخگویی به مردم است‌.