شهر خبر

جزئیات محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در روزهای پایانی هفته

جزئیات محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در روزهای پایانی هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور  انتظامی کشور، محدودیت های ترافیکی روز های پایانی هفته را اعلام کرد.

وی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز مورخ 11 خرداد 1401 تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ 16 خرداد از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است تصریح کرد: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز مورخه 11 خرداد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 16 تا 24، از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 15 و 16 خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل،‌ تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تردد انواع تریلرها از محور هراز را ممنوع دانست و تصریح کرد:تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز مورخ 11 خرداد همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ 12 تا 16 خرداد از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد تمام وسایل‌نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه مورخ 15 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 24 همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل از آبسک به رودهن، (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

سرهنگ شیرانی اظهار داشت: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه، فردا پنجشنبه و جمعه مورخ 11 تا 13 خرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 14 و 15 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز درمحور آستارا اردبیل و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ 12 و 15 خرداد در محورهای مذکور ممنوع است.

شیرانی به محدودیت محور سلفچگان ـ قم (باند رفت به سمت قم) پرداخت و گفت:تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 15 تا 24 روز یکشنبه مورخ 15 خرداد در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران است.

وی درباره محور قدیم رشت ـ قزوین و بالعکس گفت: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز مورخ 11 خرداد در محور فوق ممنوع است؛ همچنین تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ 12 و 15 خرداد در محور فوق ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کن لم یکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام