شهر خبر

تهدیدی که پای پلیس را به خانه مگوایر باز کرد

تهدیدی که پای پلیس را به خانه مگوایر باز کرد

تهران- ایرنا- کاپیتان و مدافع منچستریونایتد گفت: در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکردیم و حتی تهدید به مرگ با بمب شدم.

به گزارش ایرنا، نتایج تیم منچستر یونایتد در فوتبال انگلیس و اروپا موجب شد تا شمار زیادی از بازیکنان این تیم مورد انتقاد شدید قرار بگیرند. یکی از این بازیکنان «هری مگوایر» بود. وی که اشتباهات زیادی در فصل پیش‌رو داشت، حتی در بازی‌های ملی مورد نقد قرار گرفت.

انتقاد از گرانترین مدافع فوتبال جهان در حالی بود که وی این حاشیه‌ها را مضر دانست و اعلام کرد: خوشحالم که فرزندانم در سنی نیستند که از اخبار آگاه شوند. اگر  این اخبار را می‌خواندند بر روی آنان تاثیر منفی می‌گذاشت. قبول دارم که فصل سختی را سپری کردیم و آن را نیز پنهان نمی‌کنم. این یکی از چالشی‌ترین فصل‌های ورزشی دوران حرفه‌ای من بود. یک ورزشکار حرفه‌ای در یک دهه بازی ممکن است فراز و نشیب‌های زیادی داشته باشد.

مگوایر که بیش از ۴۰ بازی ملی را در کارنامه دارد در ماه مارس و در جریان دیدار تیم انگلیس برابر ساحل عاج از سوی برخی از هواداران هو شده بود. وی در این زمینه گفت: بازی‌های هیجانی زیادی با تیم انگلیس انجام دادم و اقدام شمار معدودی از تماشاگران بر روی رابطه من با تیم انگلیس و هواداران آن تاثیری نخواهد گذاشت.

مگوایر از یک اتفاق بد نیز رونمایی کرد و آن نیز تهدید به مرگ با بمب‌گذاری بود. وی گفت: در نیم‌فصل از سوی هواداران تهدید به مرگ بمب‌گذاری شدم و حتی پلیس خانه من را بازرسی کرد اما چیزی پیدا نشد.