شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دادستانی#نیروی انتظامی

شهرداری : ساختمان گلابدره با ۲۵۰۰ متر مربع خلاف / شهرداری و دادستانی آماده تخریب ولی نیروی انتظامی همکاری نمی کند

شهرداری : ساختمان گلابدره با ۲۵۰۰ متر مربع خلاف / شهرداری و دادستانی آماده تخریب ولی نیروی انتظامی همکاری نمی کند

صد آنلاین | ساختمان معروف به سنگ دو قلوی محله گلابدره با ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع خلاف دارای رای قطعی کمیسیون ماده صد است و شهرداری منطقه یک و دادستانی آماده اعمال رای و تخریب هستند ولی نیروی انتظامی همکاری نمی کند.

به گزارش صد آنلاین، شهرداری منطقه یک  تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ساختمان گلابدره که در جوار حریم وبه صورت کوهپایه ای درسنوات گذشته احداث شده در قسمت جنوبی به صورت 8 طبقه روی همکف به انضمام 2 طبقه زیرزمین، در شمال شرقی بیش از ۱۰ طبقه روی همکف به صورت تجمیع با ملک جنوبی بوده و در قسمت جنوب غربی نیز با تخریب کامل کوه وفضای سبز اقدام به تجمیع با دوملک دیگر و احداث درورودی وراه پله دسترسی به کوچه شکیبایی وگل محمدی نموده است که در حال حاضر اکثر واحدها واگذار و فروخته شده و ساکن هستند که  با هر گونه حادثه غیر مترقبه ای امکان ریزش و سانحه برای ساکنان آن وجود دارد. 

در این اطلاعیه آمده است ملک فوق فاقد هرگونه مجوز بوده وهیچگونه استحکام بنا ونظارت ناظر نیز ندارد و دارای رای قطعی کمیسیون ماده صد به شماره رای 1400030159مورخ  27 تیر 1400 است.

این اطلاعیه می افزاید: سازنده با جمع آوری نیروهای بومی و افغانی و ایجاد درگیری از اواخر سال ۹۸ وابتدای سال ۹۹ در دوره مدیریت شهری سابق درسه قسمت اقدام به ساخت وساز نموده و درهنگام مراجعه مامورین، افراد فوق بالای ملک مستقر شده و با سنگ پرانی مانع از اجرای حکم می‌شوند.

شایان ذکر است شهرداری منطقه یک و دادستانی با تمام توان آماده اجرای حکم در خصوص این ملک هستند و تا کنون تعداد 20 حکم  از سوی دادستانی ناحیه یک(الهیه) صادر شده اما توسط نیروی انتظامی (ناجا) متوقف شده و همکاری نمی شود و در صورت همکاری نیروی انتظامی ملک فوق به زودی اعمال حکم و تخریب خواهد شد.