شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#اسپانیا#قطر

عکس| به به؛ به این می گویند یک اردوی تدارکاتی رویایی/ تیم ملی قطر در شهر ماربِیا اسپانیا

نشریات قطری از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال این کشور در اسپانیا خبر داده و نوشتند: این تیم با ۲۲ بازیکن راهی سرزمین ماتادورها خواهد شد.

تیم ملی فوتبال قطر

اردو آماده‌سازی تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتبال در تابستان داغ سال ۲۰۲۲ در کشورهای مختلف برپا است و تیم‌ها تلاش دارند تا به بهترین شکل ممکن خود را به جام جهانی قطر برسانند. اردو آماده‌سازی طولانی مدت و دیدارهای دوستانه مهمترین دستورالعمل کادر فنی و فدراسیون‌ها برای آماده‌سازی تیم‌های ملی است.

نشریه الرایه قطر با اشاره به راهبرد کادر فنی و مسوولان فوتبال این کشور برای حضور قدرتمند در جام جهانی نوشت: شهر ماربیا اسپانیا میزبان اردو تدارکاتی تیم ملی قطر خواهد بود و شاگردان فلیکس سانچس راهی این کشور خواهند شد تا مرحله دیگری از آماده‌سازی را در قلب اروپا برگزار کنند.

این اردو از فردا (پنج‌شنبه) آغاز و تا ۲۸ ژوئن ادامه خواهد داشت.

عکس| یک اردوی تدارکاتی رویایی برای میزبان جام جهانی/ تیم ملی قطر در شهر ماربلا اسپانیا

فیلیکس سانچز سرمربی تیم ملی فوتبال قطر برای این اردو ۲۷ بازیکن را فراخوانده است. سعد الشیب، میشال برشم، یوسف حسن، پدرو میگل، طارق سلمان، عبدالکریم حسن، بوعلم خوخی، اکرم عفیف، محمد وعد، مصعب خادر، علی اسد، سالم الحجری، حسن الهیدوس، محمد منتاری، بسام الراوی، اسماعیل محمد، المعز علی، کریم بودیاف و عبدالله الاحراق، عبدالرحمن محمد، خالد منیر، حازم احمد، احمد فاضل، همام الامین، احمد علا و عبدالعزیز حاتم نفرات دعوت شده به اردو تیم ملی قطر هستند.

تیم فوتبال قطر در گروه نخست جام جهانی باید به مصاف تیم‌های سنگال، اکوادور و هلند برود.

عکس| یک اردوی تدارکاتی رویایی برای میزبان جام جهانی/ تیم ملی قطر در شهر ماربلا اسپانیا