شهر خبر

ساعی: طرح استعدادیابی تکواندو از کودکان بی‌سرپرست را کلید می‌زنیم

ساعی: طرح استعدادیابی تکواندو از کودکان بی‌سرپرست را کلید می‌زنیم

تهران- ایرنا- «هادی ساعی» رئیس فدراسیون تکواندو در جریان دیدار از شیرخوارگان آمنه به مسئولان این سازمان قول راه‌اندازی یک باشگاه تخصصی را داد تا طرح استعدادیابی از کودکان بی‌سرپرست انجام شود.

به گزارش ایرنا، هادی ساعی امروز (چهارشنبه) به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همراه جمعی ازمسئولان فدراسیون و نمایندگان تیم‌های ملی زنان در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا کرد.

در این بازدید عشرت شاه‌محمدی نایب رئیس فدراسیون تکواندو، عاطفه کشاورز و مهروز ساعی اعضای کادر فنی تیم‌های ملی، زهرا پوراسماعیل و غزل سلطانی از اعضای تیم ملی تکواندو، رومینا چمسورکی و روزا ابراهیمی ملی‌پوشان پاراتکواندو حضور داشتند.

در ابتدای این بازدید نشستی میان هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه مسئولان شیرخوارگاه آمنه شکل گرفت. ساعی در این جلسه به زهرا مشایخی رئیس شیرخوارگاه آمنه و رهام ولایتی‌نژاد رئیس بهزیستی شمیرانات قول داد تا یک باشگاه تکواندو برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال با تمامی تجهیزات مربوطه دایر شود. عاطفه کشاورز سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو بانوان نیز اعلام کرد قصد دارد با بازگشایی این باشگاه به‌عنوان مربی فعالیت کند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: به این مرکز آمدیم تا اعلام کنیم همه این کودکان فرزندان ما هستند و فرزندان این مرز و بوم به شمار می‌روند. قصد داریم با امضا تفاهم‌نامه‌ با شیرخوارگاه آمنه و مراکز این چنینی، همکاری بیشتری داشته باشیم. از این پس خدماتی که به تکواندوکاران کل کشور ارائه می‌دهیم به صورت رایگان در اختیار این مراکز قرار می‌دهیم.

ساعی با اشاره به توافق صورت گرفته با مدیران شیرخوارگاه آمنه در خصوص آموزش کودکان گفت: طبق توافق صورت گرفته بین فدراسیون تکواندو و شیرخوارگاه آمنه مقرر شد گروهی از مربیان و مدال‌آوران این فدراسیون با حضور هفتگی در این شیرخوارگاه به استعدادیابی و آموزش کودکان حائز شرایط بپردازند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان تصریح کرد: این فدراسیون در نظر دارد طرح استعدادیابی کودکان بی‌سرپرست را با همکاری سازمان بهزیستی در کل کشور گسترش دهد.