شهر خبر

ملاقات آجورلو با اسکوچیچ؛ خط خورده‌های استقلال به تیم ملی برمی‌گردند؟

ملاقات آجورلو با اسکوچیچ؛ خط خورده‌های استقلال به تیم ملی برمی‌گردند؟

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال برای بازگشت ملی‌پوشان خط خورده این تیم، با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جلسه‌ای را برگزار کرد.

به گزارش ایرنا، پنج بازیکن استقلال که باید خود را تا ساعت ۱۷ روز گذشته(دوشنبه) به اردوی تیم ملی معرفی می‌کردند، به دلیل همراهی آبی‌ها در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان و برگزاری جشن قهرمانی، به کمپ تیم ملی ملحق نشدند.

همین موضوع باعث شد تا اسکوچیچ از این موضوع خشمگین شده و نام سید حسین حسینی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و عارف غلامی را از لیست تیم ملی خط بزند. 

بعد از این اتفاق باشگاه استقلال به تکاپو افتاد تا این اختلاف را برطرف و زمینه بازگشت ملی‌پوشان استقلال را فراهم کند.

در همین راستا «مصطفی آجورلو» مدیرعامل آبی‌ها جلسه‌ای را با اسکوچیچ برگزار کرد و درباره بازگشت ملی‌پوشان استقلال به تیم ملی دقایق زیادی با مربی کروات صحبت کرد.

پس از ملاقات آجورلو با اسکوچیچ، باشگاه استقلال بیانیه‌ای را منتشر و درباره عدم حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی فوتبال توضیحاتی را ارائه داد.

در این بیانیه باشگاه استقلال از سرمربی‌ تیم ملی عذرخواهی کرده و نوشته است:

باشگاه استقلال از سهم خود در این اتفاق برای تیم ملی آگاه است و مسوولیت آن را می‌پذیرد. بنابراین بدینوسیله‌ ضمن حمایت و پوزش از جناب آقای اسکوچیچ به دلیل اختلال در برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی، از ایشان درخواست می‌نماییم که با بازگشت بازیکنان ملی‌پوش استقلال به این اردو موافقت نمایند.

گفته می‌شود این بیاینه به معنای حل اختلافات باشگاه استقلال و سرمربی تیم ملی بوده و به زودی زمینه بازگشت ملی‌پوشان استقلال به تیم ملی فراهم شده است.

حال باید دید که آیا رایزنی آجورلو به نتیجه می‌رسد یا اسکوچیچ روی تصمیم خود پافشاری خواهد کرد.