شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال

حیدری: در فدراسیون فوتبال همدلی کافی نداشتیم

حیدری: در فدراسیون فوتبال همدلی کافی نداشتیم

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در فدراسیون همدلی کافی نداشتیم اما تعهد کردیم که اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا، «طهمورث حیدری» درباره مجمع امروز - سه شنبه- فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امیدوارم معضلات فوتبال را مرتفع کنیم. قول می‌دهیم دست به دست هم دهیم تا وحدتی بین هیات‌رییسه و مجموعه ایجاد کنیم تا پشتیبان اصلی تیم ملی باشیم و در ارتقای مربیان، استان‌ها و داوران موثر باشیم. از این به بعد اتفاقات بهتری خواهد افتاد و متوجه شدیم باید کارهای بهتری که به نفع فوتبال کشور است بدون ریاکاری و خارج از منافع شخصی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود برکناری «مهرداد سراجی» هیات‌رییسه رسمیت دارد؟ گفت: بله چون یکی از پست‌ها بلا تصدی شد در اولین جلسه تکلیف این پست را مشخص می‌کنیم و فردی تا انتخابات جایگزین می‌شود.  

عضو هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال درباره بغض «حسن کامرانی‌فر» خاطرنشان کرد: می‌دانم همه اعضای فدراسیون فوتبال زحمت می‌کشند. کامرانی‌فر هم تحت فشار بود چون همدلی کافی نداشتیم. رییس‌مان عزل شده بود، خودمان مشکلات خاص داشتیم اما قول می‌دهم اتفاقات خوبی بیفتد و خستگی از بدن همه دربیاید. همه تعهد کردیم اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور رقم بزنیم. مطمئن باشید اتفاقات خوب ایجاد خواهد شد و تکلیف مجمع مشخص شده است. امیدوارم خستگی فوتبالی‌ها در بیاید و همگی پشتیبان تیم ملی باشیم.

حیدری همچنین درباره مشکل «شهره موسوی» تصریح کرد: آرزو می‌کنیم مشکل او حل شود اما فعلا محکومیت ندارد و در بازداشت است. امیدوارم مشکلاتش حل شود و در جلسه هیات‌رییسه شرکت کند. در یکی‌ دو جلسه از طرق مختلف همکاری شد و موسوی در جلسات بود. تا اتفاقی نیفتد او عضو هیات‌رییسه است.