شهر خبر

پولادگر: منابع مالی برای کمک به تیم ملی فوتبال در راه است/ سجادی به‌خاطر کار ضروری در جشن قهرمانی استقلال شرکت نکرد

پولادگر: منابع مالی برای کمک به تیم ملی فوتبال در راه است/ سجادی به‌خاطر کار ضروری در جشن قهرمانی استقلال شرکت نکرد

تهران- ایرنا، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش به خاطر کاری ضروری در مجمع و همینطور جشن قهرمانی استقلال شرکت نکرد و هیچ حاشیه‌ای هم پیرامون آن وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در خصوص رای‌گیری صورت گرفته برای ابقای ۳ عضو هیات رئیسه و همینطور عزل مهرداد سراجی، اظهار داشت: هر تصمیمی که گرفته شد بر اساس رای مجمع بود و اتفاقات با رای و نظر اعضای مجمع رخ داد.

وی درباره اینکه آیا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنان دارای رسمیت است، گفت: بله؛ اکثریت اعضای هیات رئیسه همچنان حضور دارند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش برای آماده‌سازی بهتر تیم ملی، کمکی کرده یا خیر، گفت: منابعی در راه است تا فوتبال کشورمان بدون مشکل مالی در مسابقات شرکت کند.

پولادگر در خصوص عضو بازداشت شده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اطلاعی راجع‌به این فرد ندارم.

وی درباره قانون منع برگزاری اردوهای خارجی برای تیم ملی فوتبال اظهار داشت: این قانون فقط مختص فوتبال نیست و برای همه رشته‌های ورزشی است. در برهه‌ای همه تیم‌های مختلف ورزشی اردوهای خود را در کشورهای مجاور برگزار می‌کردند و ما هم دلیل آن را نمی‌دانستیم. چون منابع کشور خارج می‌شد. البته این قانون برای هر شرایطی نیست. کما اینکه به خاطر تصمیم نادرست کانادا برای بازی تدارکاتی تیم ملی با چند کشور مذاکره شده است.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص غیبت وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال و همینطور مجمع فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش به خاطر کاری ضروری در مجمع و همینطور جشن قهرمانی استقلال شرکت نکرد و هیچ حاشیه‌ای هم پیرامون آن وجود ندارد.