شهر خبر

فتاحی: استقلال عهدشکنی نکرد/ اختلاف سازمان لیگ و تیم ملی به زیان آبی‌پوشان شد

فتاحی: استقلال عهدشکنی نکرد/ اختلاف سازمان لیگ و تیم ملی به زیان آبی‌پوشان شد

تهران- ایرنا- معاون اجرایی باشگاه استقلال در واکنش به خط خوردن ۵ بازیکن این تیم از اردوی تیم ملی گفت: با توجه به دیدار شب گذشته و اعلام آن به تیم ملی، توافق کردیم که با ملی‌پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کنیم. در این خصوص استقلال هیچ عهدشکنی در خصوص اعزام بازیکنان نداشته است.

به گزارش ایرنا، بازیکنان ملی‌پوش استقلال قرار بود دیروز (دوشنبه) ساعت ۱۷ خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند اما این اتفاق رخ نداد و آنها در بازی آبی‌پوشان مقابل نفت مسجدسلیمان حاضر شدند. دراگان اسکوچیچ نیز در واکنش به اتفاق صورت گرفته هر پنج بازیکن استقلالیِ دعوت شده را خط زد که اسامی آنها بدین شرح بود: عارف غلامی، سیدحسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و صالح حردانی.

سعید فتاحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق قانون حضور ۵ بازیکن در ترکیب تیم ملی موجب لغو شدن بازی در لیگ می‌شود. این موضوع بیشتر اختلافات و بی‌برنامگی میان سازمان لیگ و تیم ملی بود. در این خصوص قبل از اینکه بازی برگزار شود نیز صحبت شد که بدون ملی‌پوشان بازی نمی‌کند.

وی بیان کرد: در این خصوص توافق کردیم که با ملی پوشان بازی کنیم و استقلال هیچ عهد شکنی نداشته است. با توجه به اینکه هنوز بازیکنان دیگر به اردوی تدارکاتی تیم ملی نیامده‌اند، خط خوردن پنج بازیکن استقلال از فهرست اسکوچیچ جای سوال دارد.

معاون اجرایی  باشگاه استقلال در خصوص آرای پرونده‌های اسراماچونی و پادوانی اظهار کرد: هنوز رای صادر نشده است. 

فتاحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بدهی کارگزار تیم چه زمانی به سازمان لیگ پرداخت می شود گفت: کارگزار لیگ هنوز بدهکار است. باید حساب و کتابی صورت گیرد تا کارگزار بتواند پرداخت کند.