شهر خبر

جلسه هماهنگی پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی برگزار شد

جلسه هماهنگی پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی برگزار شد

جلسه هماهنگی پنجمین المپیاد فرهنگی- ورزشی ورزش‌های همگانی با حضور مسئولان مربوطه در سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، جلسه هماهنگی پنجمین المپیاد فرهنگی- ورزشی ورزش های همگانی با حضور دکتر قاسم نژاد معاون اداره کل تربیت بدنی، دکتر غفاری دبیر کل پنجمین المپیاد ورزشهای همگانی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد، دکتر روزبهانی رئیس اداره ورزشهای همگانی و نمایندگان انجمن های رشته های وزرشی حاضر در این المپیاد در محل این سازمان برگزار شد.

دکتر قاسم نژاد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و اشاره به برگزاری پنجمین المپیاد ورزش های همگانی به میزبانی دانشگاه شهرکرد؛ گفت: ملاک انتخاب رشته های ورزشی در این المپیاد، فعالیت رشته های ورزشی در دانشگاه ها و نیز پتانسیل این رشته ها جهت برگزاری مسابقات همگانی است.

معاون اداره کل تربیت بدنی اعلام کرد: دانشجویانی که در پانزدهمین المپیاد ورزشی قهرمانی شرکت داشته اند، مجاز به حضور در این المپیاد همگانی نیستند تا دانشجویان جدید، امکان شرکت در این رویداد فرهنگی – ورزشی را داشته باشند.

وی همچنین تصریح کرد: در دانشگاه شهرکرد زیرساخت¬های خوبی برای برگزاری این المپیاد وجود دارد و ضرورت دارد مدیران و مسئولان برگزاری پنجمین المپیاد ورزش های همگانی تلاش کنند تا با استفاده از تجربیات مدیران اجرایی المپیادهای قبلی، فضای مفرح و خوبی را برای دانشجویان شرکت کننده فراهم کنند.

در ادامه، غفاری مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد و دبیر کل پنجمین المپیاد ورزش های همگانی با ابراز خوشحالی از میزبانی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری این المپیاد؛ اظهار کرد: شرایط کرونا و تعطیلی دو ساله دانشگاه ها موجب شده است تا برگزاری المپیاد ورزش های همگانی  با دشواری هایی مواجه باشد.

دبیر کل پنجمین المپیاد فرهنگی – ورزشی ورزش های همگانی، گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد از پتانسیل انجمن های ورزشی کمک خواهیم گرفت تا برای دانشجویان خاطره بسیار خوبی باقی بماند.

همچنین در ادامه این جلسه دکتر روزبهانی رئیس اداره ورزش های همگانی، هدف از برگزاری این المپیاد را توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و نیز گسترش روابط اجتماعی دانشجویان اعلام کرد و گفت: توجه به حضور دانشجویانی که ممکن است اولین تجربه شرکت در مسابقات ورزش های همگانی را داشته باشند و نحوه مواجهه با این دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این المپیاد دانشجویی ورزش های همگانی بیش از 2000 دانشجو از سراسر کشور حضور خواهند داشت و در رشته های شطرنج، دارت، فریزبی، شنا، واترپلو و هندپلو، دوچرخه سواری، هفت سنگ، آمادگی جسمانی و طناب زنی به رقابت خواهند پرداخت. این المپیاد از 28 مرداد تا 31 مرداد برای دختران و از 4 شهریور تا 7 شهریور برای پسران در دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام