شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان#سیگار

عکس | این بازیگر را با این گریم سنگین احتمالا نخواهید شناخت

سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

تشخیص اینکه این مرد با موی سپید در حال کشیدن سیگار کیست، سخت است. او بازیگر و کارگردان مشهور فیلم «ستاره‌ای که متولد شد» است که زیر لایه‌های سنگین گریم در نقش لئونارد برنشتاین آهنگساز سالخورده در "Maestro" بازی می‌کند. این فیلم برای نتفلیکس در حال فیلم‌برداری است.

بردلی کوپر

به گزارش همشهری آنلاین، بردلی کوپر بازیگر و کارگردان مشهور و موفق آمریکایی که کارگردانی فیلم "Maestro" را بر عهده دارد، در نقش لئونارد برنشتاین آهنگساز  معروف نیز بازی می‌کند که با گریم سنگینی که روی صورتش انجام شده، شناختنش آسان نیست.

یکی از کاربران توییتر که دیروز این عکس‌ها در آنجا منتشر شده، گفت: «حتی موهای دست بازیگر هم سفید شده! چنین توجهی به جزئیات از سوی گریمور فیلم، او را مستحق دریافت جوایز مهمی می‌کند.»

اسکات استابر، رئیس بخش فیلم‌های اورجینال در نتفلیکس، دسامبر گذشته در مورد پیش‌تولید "Maestro" به ورایتی گفت: «ما کارهای زیادی برای گریم این نقش انجام داده‌ایم. روی صدای بازیگر هم کار زیادی کرده‌ایم. من از دیدن شخصی که عمیقاً روی خلق داستانی متمرکز است که برای او بسیار مهم است خیلی خوشحالم. همچنین کری مولیگان یک هنرپیشه فوق‌العاده است.»

کوپر ۴۷ ساله به همراه کری مولیگان در نقش همسر برنشتاین، فلیسیا مونته آلگره، و جرمی استرانگ در نقش منتقد جان گرون در این فیلم بازی می‌کنند.

برنشتاین که یک اسطوره در دنیای تئاتر موزیکال است، بیشتر به خاطر ساخت موسیقی نمایش «داستان وست ساید» در برادوی در سال ۱۹۵۷ که فیلم آن در ۱۹۶۱ هم ساخته شد و استیون اسپیلبرگ هم اخیرا آن را بازسازی کرد، شناخته شد. او در سال ۱۹۹۰ در سن ۷۲ سالگی درگذشت.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد "Maestro" که در سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود، در دست نیست. شنیده‌ها حاکی از آن است که این فیلم «داستان عاشقانه پیچیده لئونارد و فلیسیا» است، داستانی که بیش از ۳۰ سال ادامه دارد - از زمانی که آنها در سال ۱۹۴۶ در یک مهمانی با هم آشنا شدند تا نامزدی و ازدواج ۲۵ ساله‌شان و سه فرزند که حاصل آن بود.»

اسپیلبرگ و مارتین اسکورسیزی از تهیه کنندگان این فیلم هستند. به گزارش ورایتی، تولید این فیلم از ماه جاری آغاز شده است.

فیلم «ستاره‌ای متولد شد» اولین تجربه کارگردانی بردلی کوپر در سال ۲۰۱۸ بود که با بازی به‌یادماندنی او همراه با لیدی گاگا، به فروش ۴۳۶ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت و هشت نامزدی اسکار، از جمله بهترین فیلم، را دریافت کرد.

منابع: variety و cnn