شهر خبر

با سفر تقوی به بغداد صورت گرفت؛ افزایش همکاری‌های والیبالی ایران و عراق

با سفر تقوی به بغداد صورت گرفت؛ افزایش همکاری‌های والیبالی ایران و عراق

دبیرکل فدراسیون والیبال در سفر به عراق با رئیس کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون والیبال عراق دیدار و درباره افزایش همکاری‌ها گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدمیلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال کشورمان با دعوت فدراسیون والیبال عراق به بغداد سفر کرده است.

‎حضور در دیدار نهایی و مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال عراق که روز گذشته در بغداد برگزار شد از جمله برنامه‌های کاری میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال ایران در این کشور بود.

رئیس کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش، وزیر نیرو، رئیس فدراسیون والیبال عراق و نمایندگان پارلمان این کشور نیز از دیگر مهمانان این دیدار بودند که دو تیم گاز جنوب و الجیش عراق به مصاف یکدیگر رفتند و تیم گاز جنوب عراق در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست داد و به مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال عراق دست یافت.

‎دبیرکل فدراسیون والیبال ایران در حاشیه این دیدار با رئیس فدراسیون والیبال عراق دیدار و گفت وگو کرد و پیام دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون کشورمان را مبنی بر آمادگی والیبال ایران برای حمایت و همکاری با فدراسیون عراق اعلام کرد.

‎رئیس فدراسیون والیبال عراق نیز با اشاره به تجارب والیبال ایران در میزبانی و حضور در میادین مهم جهان، از کمک ایران برای رشد و توسعه این ورزش عراق استقبال کرد.

‎دبیرکل فدراسیون والیبال ایران در مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال عراق نیز دیدار کوتاهی با رئیس کمیته المپیک و وزیر ورزش عراق داشت و درباره افزایش همکاری‌های والیبالی دو کشور گفت وگو کرد و در مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال عراق به عنوان یکی از مدعوین حضور یافت.

انتهای پیام