شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نقل و انتقالات#مجیدی

نقل و انتقالات خوب باشد استقلال دوباره قهرمان می‌شود/ نقش مجیدی و آجورلو انکارنشدنی بود

نقل و انتقالات خوب باشد استقلال دوباره قهرمان می‌شود/ نقش مجیدی و آجورلو انکارنشدنی بود

هافبک آبی‌پوشان اعتقاد دارد اگر آبی‌ها فصل خوبی در نقل و انتقالات داشته باشند باز هم توانایی قهرمانی دارند.

احمد جمشیدیان، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: حساسیت‌هایی که در این بازی وجود داشت باعث شد تا استقلال محتاط عمل کند. آن‌ها به دنبال رکورد بودند که در پایان هم آن را به دست آوردند. در نیمه اول که استقلال اصلا خوب نبود اما مجیدی با تغییرات، روند را در نیمه دوم به سود استقلال تغییر داد.

وی در ادامه افزود: تمرکز مجیدی و استقلال روی بردن نبود. روی گل نخوردن و نباختن بود. این مساله هم طبیعی است و فکر می‌کنم استقلالی‌ها دوست داشند با رکوردشکنی جلوی چشم این همه هوادار که پس از 3 سال به ورزشگاه آمده بودند قهرمانی را جشن بگیرند. هر دو تیم از تساوی راضی به نظر می‌رسیدند. نفت مسجدسلیمان در لیگ ابقا شده بود و انگیزه خاصی نداشت. مجیدی هم برای رکوردشکنی آمده بود و تساوی کاملا دو سر برد به نظر می‌رسید.

هافبک اسبق آبی‌ها درباره عوامل تاثیرگذار در قهرمانی گفت: برای اینکه یک تیم موفق داشته باشید باید 4 ضلع کادر فنی، بازیکنان، باشگاه و در تیم های پرهوادار خود هواداران را نیاز دارید. با توجه به شرایط کرونا هواداری در کار نبود پس آن را کنار می گذاریم. می‌رسیم به بخش مدیریت که نقشش در استقلال واقعا پررنگ بود. شکل و شمایل اداره استقلال امسال توسط آجورلو واقعا عالی بود. مشکلاتی که هر سال در استقلال می‌دیدیم امسال بسیار کمتر مشاهده شد و خود مجیدی هم بسیار باتجربه تر از گذشته عمل کرد. تیم مجیدی سال‌های گذشته تیم های هجومی می‌ساخت اما امسال توانست ضعف‌های دفاعی را حل کند و با یک خط دفاعی قدرتمند قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاورد. به نظرم استقلال با یک تیم متوسط از نظر نیروی انسانی توانست این شاهکار را رقم بزند و ترکیب اضلاع نام‌برده باعث یک قهرمانی با شکوه شد.

جمشیدیان درباره آینده استقلال گفت: تمام باشگاه‌های دنیا در انتهای مسابقات به دو فاکتور اهمیت می‌دهند. اول ثبات. قطعا مجیدی دوست دارد 60 یا 70ددرصد از بازیکنانش حفظ شوند. در سال‌های گذشته استقلال لیگ برتر را خوب تمام می‌کرد اما در ادامه بازیکنانش را از دست می‌داد. مسلما حفظ بازیکنان تاثیرگذار استقلال باید یک اولویت آن‌ها باشد. نکته دوم هم گزینش خوب است. در ایران البته بیشتر قراردادها یک ساله است و در هر فصل مدیریت دست بازی برای خرید دارد. ثمره یک نقل و انتقالات خوب می‌تواند فصلی خوب باشد. اگر استقلال هم یک فصل نقل و انتقالات خوب داشته باشد، مثل تمام تیم‌های موفق یک گام جلوتر است و باز هم می‌تواند قهرمان شود.

انتهای پیام