شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ایران#بازیکنان

چراغ سبز مهاجم گلزن برای پیوستن به پرسپولیس/ 100درصد دلم می خواهد در این تیم بازی کنم

مهاجم تیم مس رفسنجان گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و همه بازیکنان در ایران دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند.

چراغ سبز مهاجم گلزن برای پیوستن به پرسپولیس/ 100درصد دلم می خواهد در این تیم بازی کنم

تیم‌های پیکان و مس رفسنجان در چارچوب دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منشا مهاجم تیم مس رفسنجان در پایان این دیدار، اظهار داشت: امسال سال سختی برای من بود، من فکر می‌کنم که دو بار در لیگ آقای گل دوم شدم و امسال هم خدا را شکر آقای گل شدم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما در تیم مس رفسنجان می‌مانید یا خیر، گفت: من الان نمی‌دانم باید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کنم تا بدانم چه پیشنهادهای دارم، باید لیگ تمام شود و بعد از این بازی به خانه می‌روم و با مدیر برنامه هایم صحبت می‌کنم که بعد ببینم چه پیشنهادهایی دارم.

مهاجم تیم مس رفسنجان در پاسخ به این سؤال که دوست دارید به پرسپولیس باز گردید، گفت: صددرصد دوست دارم. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه بازیکنان در ایران دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند. من در پرسپولیس راحت بودم. فعلاً نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در باره اینکه چه نظری در مورد جشن قهرمانی استقلال دارید، گفت: فکر می‌کنم که امسال استقلال خیلی قوی‌تر بود و حالا بعد از چند سال قهرمان شده و به آنها تبریک می‌گویم.

منشا در پاسخ به این سوال که هفته گذشته با وریا غفوری و فرهاد مجیدی برخورد خوبی داشتید، در این رابطه توضیح بدهید گفت: وریا خیلی در این بازی ها خوب بود. من با فرهاد مجیدی مشکلی ندارم. او مربی خوبی است.