شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قاچاق کالا#هرمزگان#کالای قاچاق

انهدام یکی ازبزرگترین باندهای قاچاق کالا

سردار احمدعلی گودرزی

فرمانده مرزبانی کشور گفت: یک باند وارد کننده کالای قاچاق که به شکل کلان و غیرقانونی اقدام به این کار در استان هرمزگان می‌کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی در برخورد قاطع با باندها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق، مرزبانان استان هرمزگان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان با دستگاه قضائی، یک باند وارد کننده کالای قاچاق که به شکل کلان اقدام به این کار به طور غیرقانونی در استان هرمزگان می‌کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و طی یک عملیات اعضای باند در استان شناسایی و دستگیر شدند.

گودرزی افزود: در این عملیات ۶ لنج، ۲۳ دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی و ۷ باب منزل مسکونی متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال توقیف شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند مذکور در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار دارد.

منبع: فارس