شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سعید

سعید غفاری، سرپرست شبکه تلویزیونی الکوثر شد

سعید غفاری، سرپرست شبکه تلویزیونی الکوثر شد

با رفتن مرتضی شمس به شبکه آی فیلم، سعید غفاری، سرپرست شبکه جهانی الکوثر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نوروزی، معاون برون مرزی صداوسیما، سعید غفاری را به عنوان سرپرست شبکه جهانی الکوثر معرفی کرد.

نوروزی، در حکم انتصاب غفاری از او خواسته است تعالی کمی و کیفی عملکرد شبکه الکوثر را در راستای معرفی و ترویج مبانی دین مبین اسلام و معارف اهل بیت (ع) مبنای کار خویش قرار دهد.

او همچنین بر لزوم «تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد تمدنی در جهان عرب»، «توسعه ظرفیت تولید محتوای رسانه‌ای اثرگذار و ارزش‌آفرین با توجه به اصول تقریب مذاهب اسلامی»، «ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، در قامتی باکیفیت و اثربخش» و «ارتقای شایستگی‌های کلیدی این شبکه به عنوان یک برند رسانه‌ای در جغرافیای مخاطبان عرب زبان» تأکید کرده است.

سعید غفاری که مدرک دکترای آینده‌پژوهی از دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی دارد و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) است، دوره کارشناسی را در رشته علوم ارتباطات دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد را در رشته کارگردانی در دانشگاه صداوسیما گذرانده است.

او کار در سازمان صداوسیما را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و تجارب مدیریتی‌اش پیش از این در سمت‌های مدیریت سیمای فرانسوی و سپس سیمای انگلیسی در شبکه جهانی سحر و نیز مدیریت دفتر نمایندگی صداوسیما در لبنان بوده است.

معاون برون مرزی صداوسیما، در حکم خود، ضمن سپاس از مساعی مرتضی شمسی، مدیر سابق شبکه الکوثر و مدیر جدید شبکه آی فیلم، برای سعید غفاری در مسئولیت پیش‌رو آرزوی موفقیت و سربلندی کرده است.

۵۷۵۷