شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حادثه متروپل#امداد

مواسات| نمایی از همدلی مردم آبادان در حادثه متروپل

مواسات| نمایی از همدلی مردم آبادان در حادثه متروپل

مردم منطقه در اولین لحظات حادثه متروپل همگام با نیروهای امدادی وارد عملیات امداد و نجات و خدمت‌رسانی به نیروهای خسته شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ظهر روز دوشنبه دوم خرداد 1401 خیابان امیر کبیر واقع در مرکز شهر آبادان شاهد حادثه‌ای تلخ بود. برج شماره 2 متروپل ریزش کرد؛ طی این حادثه، تعدادی از هموطنان عزیزمان زیر آوارها خاک فوت و یا مجروح شدند.

در اولین لحظات این حادثه شوک‌آور، مردم منطقه از زن و مرد و نیز نیروهای نظامی و بسیج مردمی، همگام با نیروهای امدادی وارد عملیات امداد و نجات شدند و در روزهای بعد از سایر شهرهای اطراف بر حسب حس انسان‌دوستانه به این گروه‌ها اضافه شدند و حماسه‌ای دیگر را در نهضت مواسات و یاری‌رسانی رقم زدند.

متروپل آبادان ,

از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی و مردمی، ایجاد موکب‌های شبانه‌روزی برای پذیرایی از نیروهای امدادی است که این روزها یادآور حماسه موکب‌های اربعین در ماجرای زلزله کرمانشاه شد. بانیان این موکب‌ها با توزیع شربت و غذا تا حدود زیادی خستگی را از تن نیروهای حاضر در صحنه بر می‌دارند. در این بین برخی مغازه‌های اطراف متروپل نیز وارد صحنه همدلی شدند و محل کار خود را وقف خدمت‌رسانی به نیروهای امدادی کردند.

متروپل آبادان ,

مساجد و تکایای اطراف متروپل درب خود را به صورت 24 ساعته به روی امدادگران گشودند تا زمان استراحت خود را در  این اماکن مقدس سپری کنند. حرکت گروه‌های مردمی متوقف به موکب نشد بلکه گروهی از ایشان به یاری نیروهای شهرداری شتافتند و به پاکسازی منطقه از زباله‌ها و مواد زائد پرداختند.

متروپل آبادان , متروپل آبادان , متروپل آبادان ,

متروپل آبادان , متروپل آبادان , متروپل آبادان , متروپل آبادان ,

انتهای‌پیام/