شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم#ریاست جمهوری

مسوولی از ستاد نهضت احیای ریاست جمهوری: دولت سیزدهم بر احیای صنایع راکد تمرکز ویژه دارد

مسوولی از ستاد نهضت احیای ریاست جمهوری: دولت سیزدهم بر احیای صنایع راکد تمرکز ویژه دارد

سمنان- ایرنا- مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیاء  نهاد ریاست جمهوری گفت: یکی از مهم ترین برنامه‌های دولت سیزدهم راه‌اندازی و  احیای واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل متناسب با نیازهای کشور به منظور رونق اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی رضوی روز دوشنبه در نشست ستاد نهضت احیاء صنایع استان سمنان در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی این شهر گفت: این نهضت پیرو فرمایش مقام مظم رهبری به منظور حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان در دولت سیزدهم راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه رفع هرگونه مانع در عرصه تولید از اهداف نهضت احیا واحدهای راکد است، افزود: عمده مشکلات صنایع کشور حقوقی، بانکی و تأمین مالی است.

وی به جبهه‌ "تأمین مالی" در نهضت احیا اشاره و تصریح کرد: سیاست احیاء تنها به تزریق سرمایه محدود نمی‌شود بلکه تداوم فعالیت واحدهای احیاء شده نیز در اولویت است.

رضوی تاکید کرد: با توجه به اهمیت واحدهای تولید برای کشور، مشکلات این واحدها با قید فوریت بررسی و مصوبات در کمترین بازه زمانی اجرایی می‌شود.

مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیاء  نهاد ریاست جمهوری گفت: راه اندازی تورهای احیاء بنگاه‌های اقتصادی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای عملیاتی در این زمینه است و  تاکنون تورهایی در استان‌های قزوین، البرز، گیلان و فارس برگزار شده است.

به گفته رضوی، این تورها پس از بررسی مشکلات اقدام به رفع موانع شده است.

وی فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد تولیدی را دغدغه دولت سیزدهم برشمرد و افزود: استفاده از مدیران جهادی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود  امید می‌رود مشکلات صنایع حل و فصل شود.

مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیاء  نهاد ریاست جمهوری تاکید که مهم ترین برنامه دولت سیزدهم، راه‌اندازی و  احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل متناسب با نیازهای کشور است.