شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#اراک

علی‌نژاد: قهرمان نشدن در جام حذفی اتفاقی تلخ بود/ برای فصل چند پیشنهاد خوب دارم

علی‌نژاد: قهرمان نشدن در جام حذفی اتفاقی تلخ بود/ برای فصل چند پیشنهاد خوب دارم

هافبک تیم آلومینیوم اراک معتقد است که تیمش شایسته قهرمانی در جام حذفی بوده است.

محمد علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت آلومینیوم اراک اظهار داشت: پس از دو روز استراحت، تمرینات خود را آغاز کردیم تا آماده بازی با سپاهان شویم. تمام هد‌ف‌مان این است که در بازی آخر نتیجه خوبی بگیریم و جایگاه هفتم جدول را به دست بیاوریم.

وی در مورد عملکرد آلومینیوم اراک در این فصل تصریح کرد: هدف باشگاه این بود که رتبه تک رقمی به دست بیاوریم که خدا را شکر به این هدف رسیدیم، اما می‌توانستیم رتبه چهارم یا پنجم را هم کسب کنیم. در جام حذفی هم نایب قهرمان شدیم و قهرمان نشدن در این جام اتفاق تلخی بود. در بازی فینال بهتر از نساجی بودیم و شایستگی قهرمانی مسابقات را داشتیم.

 

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل رضایت دارد یا خیر، به تسنیم گفت: کسانی که فوتبالی هستند، عقیده دارند فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و خودم نیز چنین نظری دارم. یکی دو مصدومیت روی کارم تأثیر گذاشت، اما در مجموع عملکرد خوبی داشتم.

علی‌نژاد راجع به وضعیت خودش در فصل آینده خاطر نشان کرد: من یک فصل دیگر با باشگاه آلومینیوم قرارداد دارم و جدایی از این تیم آسان نیست. چند پیشنهاد خوب هم به دستم رسیده است و باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.

انتهای پیام/