شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#دادستانی#دادستان تهران

دادستان تهران دستور مراقبت ویژه از نوزاد رها شده را صادر کرد

نوزاد

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران از دستور دادستانی تهران مبنی برنظارت بر روند درمان و مراقبت از نوزاد رها شده در محله نازی آباد تهران، خبر داد.

 به گزارش مشرق، نجف جابری بیان کرد: به محض دریافت گزارش مربوط به پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در حوزه کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و حوزه قضایی دادسرای ناحیه ۱۶، جهت بررسی حال عمومی نوزاد و وضعیت نگهداری و روند درمان وی از بیمارستان بازدید کردیم.

وی افزود: حسب اعلام پزشک مراقب در بیمارستان، کلیه آزمایش‌های لازم از جمله هپاتیت وایدز و..‌ از نوزاد اخذ و پاسخ منفی بوده است و صرفا به لحاظ رها شدن در سطل زباله، لوب چپ ریه وپای راست نوزاد دچار عفونت وآسیب شده و مراحل درمانی ادامه دارد.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: به مدیریت بیمارستان تاکید شد تا تمام تمرکزشان بر روی درمان نوزاد باشد و در صورت کمبود امکانات و نیاز، نوزاد مذکور به درمان تخصصی به بیمارستان تخصصی و طبی اطفال منتقل شود.

وی با اشاره به این که دستورات لازم به مرجع انتطامی جهت مراقبت از طفل، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است،گفت: تحقیقات لازم در این خصوص در حال انجام است و حال عمومی نوزاد خوب گزارش شده است.

منبع: فارس