شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا#لیگ قهرمانان اروپا#نیمار#برزیلی

تکذیب شایعه جدایی به روش نیمار/ همچنان امیدوار به فتح جام گوش بزرگ

نیمار ستاره برزیلی تیم پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که می‌خواهد در این تیم بماند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جاه‌طلبی او برای فصل آینده است.

نیمار

نیمار که تا سال ۲۰۲۵ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و گفته می‌شود مدیران باشگاه فرانسوی در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت کنند، حاضر به فروش این ستاره برزیلی در تابستان پیش‌رو هستند. این مهاجم ۳۰ ساله که تابستان ۲۰۱۷ در انتقالی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا جدا و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و تاکنون در ۱۴۴ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار ۱۰۵ گل‌زده و ۷۶ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است، می‌گوید قصد جدایی از این تیم را ندارد.

نیمار در گفت‌وگو با «کانال پلاس» فرانسه، درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: «جاه‌طلبی من همیشه یکسان است، کسب هر عنوان ممکن. خوب بازی کردن و رسیدن به قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا. اینها جاه طلبی‌های من برای فصل آینده هستند. این کار را هم باید با پاری‌سن‌ژرمن انجام بدهم. من با پی‌اس‌جی قرارداد دارم، بنابراین گزینه دیگری نیست. بله، این کارها را با پاری‌سن‌ژرمن انجام خواهم داد.»

وی همچنین در خصوص تمدید قرارداد هم‌تیمی ۲۳ ساله‌اش اظهار داشت: «اعتراف می‌کنم که تا آخرین لحظه از تمدید قرارداد امباپه مطلع نبودم و تنها یک روز قبل از اعلام این خبر از این موضوع مطلع شدم. خیلی خوشحالم که کیلیان تصمیم گرفت در پاری‌سن‌ژرمن بماند. فکر می‌کنم پروژه پی‌اس‌جی برای دوران حرفه‌ای او مناسب است.»

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در ادامه اظهار داشت: «برای دوران حرفه ای امباپه، ماندن او برای چند سال دیگر در پی‌اس‌جی اتفاق خوبی است و اینکه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان در کشورش و در تیم شهرش تلاش کند. بنابراین فکر می‌کنم او انتخاب درستی کرد. شاید کیلیان در آینده بخواهد نظرش تغییر کند و برای تیم دیگری بازی کند، اما من فکر می‌کنم تصمیم او برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن تصمیم درستی بود. داشتن بازیکنانی مانند کیلیان در تیم همیشه مهم است.»

نیمار در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره هم‌تیمی آرژانتینی‌اش که در اولین فصل حضورش در پاری‌سن‌ژرمن آمار ۱۱ گل‌زده و ۱۴ پاس‌گل را در ۳۴ بازی از خود برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: «لیونل سال‌های زیادی را در بارسلونا گذراند، برای همین سازگاری با شرایط جدید دشوار است. تغییر تیم و شهر سخت است. علاوه بر این، او تنها به پاریس نیامد، بلکه خانواده‌اش هم به همراهش به پاریس آمدند. زبان هم متفاوت است. اینها چیزهای گیج‌کننده‌ای است.»

وی تصریح کرد: «در کنار اینها سبک بازی تیم نیز وجود دارد و بازی با بازیکنانی که نحوه بازی او را درک نمی‌کنند. پس همه اینها زیان‌آور است. لئو، کیلیان و من بازیکنانی هستیم که همیشه بر اساس عملکرد، آمار، عناوین کسب شده و همه چیز مورد قضاوت قرار می‌گیریم. ما وظایف خود را می‌دانیم و به همین دلیل است که همیشه سعی می‌کنیم بهترین کار را انجام دهیم.»