شهر خبر

داداش‌زاده: استقلال قهرمانی خود را مدیون نفوذ آجرلو است

داداش‌زاده: استقلال قهرمانی خود را مدیون نفوذ آجرلو است

تهران- ایرنا- پیشکسوت سرخآبی‌های پایتخت درباره قهرمانی استقلال در لیگ برتر، گفت: بهترین کاری که در باشگاه استقلال انجام شد، انتخاب «مصطفی آجرلو» به عنوان مدیرعامل بود که توانست با نفوذ و توانایی‌های خود قهرمانی تیمش را رقم بزند.

بهزاد داداش‌زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره عملکرد کادر فنی ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار داشت: به نظرم از لحاظ فنی تغییری در این ۲ تیم دیده نمی‌شود، بلکه رقابت اصلی بین مدیریت باشگاه‌ها بود. در باشگاه استقلال بهترین کاری که انجام شد انتخاب آجرلو به عنوان مدیرعامل بود که توانست با استفاده درست از نفوذ و توانایی‌های خود کنترل حواشی را بدست بگیرد و خواسته‌های سرمربی را انجام دهد که با این کار روند استقلال کاملا تغییر کرد. در پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی نتوانست تیم را آنطور که باید اداره کند و  یکی از دلایل مهم آن عدم توانایی رضا درویش مدیرعامل تیم برای محقق کردن درخواست‌های گل‌محمدی بود. برای فصل بعد باید روی ارتباط مدیرعامل و مربی تجدید نظر شود.

وی ادامه داد: البته به نظرم همیشه باید یکی از ۲ تیم استقلال و پرسپولیس قهرمان لیگ شود. می‌بینید که اکثر لژیونرهای ما از استقلال و پرسپولیس هستند و برتری سرخآبی‌ها باعث پیشرفت فوتبال کشور شده است. تعداد تماشاگران این ۲ تیم نیز بالاست و به طور مشخص بخشی عظیمی از محبوبیت ورزش کشورمان هم روی دوش آن‌هاست.

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: نبود ثبات مدیران دلیل اصلی تمام مشکلات در ورزش است. باید خصوصی‌سازی به درستی انجام شود تا با از بین رفتن منافع مالی، شاهد سلامت و روح ورزشی تازه‌ای در فوتبال کشورمان باشیم.

داداش‌زاده افزود: همانطور که گفتم استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارند و به طور قطع بین مسئولان و مدیران هم هوادارانی وجود دارند. برخی از آن ها برای منافع شخصی به هواداری پرداختند. موفقیت‌ها بیشتر به مدیرعاملی که نفوذ بالاتری دارد می‌رسد. 

داداش‌زاده در پایان در خصوص استفاده استقلال از بازیکنان جوانان در این تیم گفت: استقلال با تربیت بازیکنان جوانان و توانا توانست به موفقیت‌های خوبی برسد و حتی تمام فوتبال کشور را می‌تواند قدرت ببخشد چرا که این بازیکنان در فصل‌های آینده در تیم‌های دیگر پخش می‌شوند و نه تنها منافع مالی بسیار خوبی برای باشگاه استقلال دارد بلکه موفقیت‌ها و تجربیات خوب این تیم در سایر تیم‌ها گسترش داده می‌شود.