شهر خبر

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین:

برقراری ثبات در منطقه در گرو پایان جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان است

برقراری ثبات در منطقه در گرو پایان جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان است

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به اظهارات اخیر «نفتالی بنت» درباره قدس اشغالی، گفت: تا زمانی که جنگ اسرائیل علیه ملت فلسطین پایان نیابد، صلح و ثبات در منطقه برقرار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به اظهارات «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره قدس اشغالی واکنش نشان داد و این اظهارات را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین عنوان کرد: قدس، پایتخت ابدی فلسطین می ماند. ما معتقدیم تا زمانی که اسرائیل به جنگ علیه ملت فلسطین و مقدسات آن پایان ندهد، امنیت و ثبات در منطقه برقرار نخواهد شد.

این شخصیت فلسطینی افزود: تنها راه دستیابی به صلح و ثبات دائم، برخورداری ملت فلسطین از حقوق قانونی خود است. ملت فلسطین به چیزی کمتر از تشکیل دولت مستقل به پایتختی قدس رضایت نمی دهد.

روز گذشته پارلمان یمن ضمن اعلام همبستگی کامل با ملت فلسطین، بر حق این ملت در تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شریف تاکید کرد. پارلمان یمن همچنین اقدامات متجاوزانه شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی و حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی از آنها را به شدت محکوم کرد.

نمایندگان مجلس یمن اعلام کردند که تعرض به مسجدالاقصی اقدامی خطرناک و نقض حقوق ملت فلسطین و تحریک احساسات مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.