شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

گلزن پرسپولیس: قرارداد ندارم؛ پیشنهاداتم را برای آخر فصل گذاشتم

گلزن پرسپولیس: قرارداد ندارم؛ پیشنهاداتم را برای آخر فصل گذاشتم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار دادم هفته آینده تمام می‌شود و پیشنهادها را برای آخر فصل گذاشتم.

به گزارش ایرنا، سیامک نعمتی پس از برتری پرسپولیس برابر شهرخودرو در هفته این برد تقدیم به هواداران‌مان . برای نایب قهرمانی نیاز به سه امتیاز داشتیم. بازی خوبی بود اما فقط یک ربع آخر را به حریف دادیم. این هم بخاطر اینکه آخر فصل است. از فصل آینده دوباره برای قهرمانی می‌جنگیم.

وی در مورد مشکلات این فصل پرسپولیس گفت: امسال مشکلات زیاد بود اگر بخواهیم اسم ببریم یکی دو ساعت طول می کشد. فوتبال است و هزار اتفاق، امسال هرکاری کردیم نتوانستیم قهرمان شویم. شرایط مان بعد از ۵ قهرمانی سخت شده بود و  برای کسب ششمین قهرمانی تحت فشار بودیم، از همه جا تحت فشار بودیم. امیدواریم که فصل آینده برای قهرمانی بجنگیم و تیم را با قدرت ببندند.

وی در مورد وضعیت قراردادش گفت: یک بازی دیگر هنوز باقی مانده و پس از آن باید بنشینیم و با باشگاه صحبت کنیم، اگر شرایط خوب بود باعث افتخارم است در تیم پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم.

هافبک سرخپوشان در مورد پیشنهاد گل گهر سیرجان برای جذبش تاکید کرد: خودم نمی دانم، خبری نیست، پیشنهاد دارم نه اینکه نباشد؛ اما گذاشته ام برای آخر فصل. گزینه اول من در ایران پرسپولیس است و شکی در آن نیست.  پیشنهاد خارجی هم هست اما گزینه اول من پرسپولیس است.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت قراردادش چگونه است، گفت: قراردادم بعد از بازی آخر تمام می شود. یک بازی دیگر بیشتر نیست.

وی در مورد نشستش با مدیران باشگاه تاکید کرد: من با مدیریت صحبت نکردم اما فصل دارد تمام می شود باید تسویه کنند، یکی دو ماه پیش گفتند بگذارید بازی ها تمام شود. بعد از بازی‌ها صحبت کنیم.