شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#ایالات متحده#مسلمانان#تحریم#انگلیس

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن:

مسلمانان کالاها و تولیدات کشورهای حامی اسرائیل را تحریم کنند

مسلمانان کالاها و تولیدات کشورهای حامی اسرائیل را تحریم کنند

یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بر تحریم کالاها و تولیدات کشورهای حامی رژیم صهیونیستی از جمله ایالات متحده و انگلیس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که اسرائیلی ها دچار اشتباه محاسباتی شدند چرا که محاسبات آنها بر روی ارزیابی خائنان استوار بود.

بر اساس این گزارش، «محمد البخیتی» گفت: رژیم اسرائیل انتظار واکنش فلسطینی ها را نداشت و تصاویر پایداری فلسطینی ها تاثیر زیادی بر احساسات مسلمانان و اعراب داشت.

وی افزود: ما باید به عنوان اعراب و مسلمانان از سلاح تحریم تولیدات کشورهایی که از اسرائیل حمایت می کنند، استفاده نماییم. ایالات متحده، انگلیس و کشورهای حامی اسرائیل از این تحریم دچار زیان خواهند شد.

البخیتی تاکید کرد: تحلیلگران اسرائیلی بیم خود را از اینکه عمر رژیم آنها بیشتر از ۸۰ سال نخواهد بود، بروز دادند. اظهارات پرطمطراق مقامات اسرائیل به منظور سرپوش گذاشتن بر ناتوانی آنها صورت می گیرد.

این در حالی است که دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن هم از پایداری فلسطینی‌ها و مقابله قهرمانانه آنها با شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اشغالگر در جریان یورش به مسجدالاقصی تمجید کرد.

بر اساس این گزارش، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای اقدامات تحریک آمیز نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و هتک حرمت مسجدالاقصی و تجاوزات و بازداشت ده‌ها فلسطینی را محکوم کرد.

این بیانیه می‌افزاید که تحولات قدس و تجاوزات خصمانه اسرائیل نیازمند این است که تمام مسلمانان به هر وسیله ای ملت فلسطین را پشتیبانی کنند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در عین حال بر ایستادگی کنار ملت مجاهد فلسطین و جنبش های قهرمان مقاومت فلسطین تاکید کرد.