شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشهد#فوتبال#تیم فوتبال

سیدصالحی: جای شهرخودرو اینجای جدول نبود؛ در مشهد هم غریب بودیم

سیدصالحی: جای شهرخودرو اینجای جدول نبود؛ در مشهد هم غریب بودیم

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اتفاقات تازه‌ای را شاهد بودیم که متاسفانه علیه تیم ما رخ داد؛ چه کسی جواب گریه‌های بازیکنان ما را می‌دهد.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی سیدصالحی با اشاره به شکست تیم فوتبال شهرخودرو برابر پرسپولیس که منجر به سقوط این تیم به رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور شد، اظهار داشت: به بازیکنان باغیرت تیم‌ خودمان خسته نباشید می‌گویم چرا که با تمام وجود و سختی‌هایی که از اول فصل گریبان‌گیر تیم ما شد، از جان و دل مایه گذاشتند اما تا کجا؟ 

مدیر تیم شهرخودرو، ادامه داد: مقابل پرسپولیس که یکی از تیم‌های پرمهره لیگ است پنالتی ما را نمی‌گیرند آن هم دقیقه ۸۰ و در شرایطی که بازی ۲ بر یک است.

وی اضافه کرد: بازی قبل مقابل استقلال باید یک بازیکن آنها اخراج می‌شد که نشد. در بازی با پیکان هم همینطور. چطور برای تیم‌هایی که رده پایین‌تر یا هم رده ما در آستانه افتادن هستند، این اشتباهات داوری  اتفاق نمی‌افتد؟

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو گفت: مگر می‌شود ۲۹ هفته اشتباهات داوری برای ما باشد؟ ما یک امتیاز از داوری سود نبردیم. حق بچه‌های ما این نبود. ما که از اول فصل تیم غریب و تنهایی بودیم، هیچ کسی را نداشتیم. هر شهری می‌رفتیم همین بود در شهر مشهد هم غریب بودیم. کسی پشت تیم ما نبود، مگر می‌شود یک بازیکن اول فصل بازی نکند؟ ببینید چه اتفاقی افتاده است. 

وی تاکید کرد: اتفاقات جدیدی متاسفانه رخ داد. چه فایده؟ جواب گریه بچه‌های ما را چه کسی می‌دهد؟ دلم برای این می‌سوزد با فوتبالی که بازی کردیم جای ما اینجا نبود. مردم مشهد بدانند ما واگذار کردیم و می‌خواهیم بدانیم چه کسی جواب بچه‌های ما را می‌دهد.