شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#استقلالی

محمد نوری در گفتگو با خبر ورزشی:

خوشحال می شویم پیشکسوت پرسپولیس قهرمانی پاک استقلال را ببیند/ او فقط می تواند مثل یک هوادار استقلالی روی سکوها بنشیند

پیشکسوت استقلال گفت: از حضور وحید قلیچ و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس که دوست دارند قهرمانی پاک استقلال را از نزدیک ببینند و در جشن ما شرکت کنند استقبال می کنیم.

خوشحال می شویم پیشکسوت پرسپولیس قهرمانی پاک استقلال را ببیند/ او فقط می تواند مثل یک هوادار استقلالی روی سکوها بنشیند

محمد نوری، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، در ارتباط با حضور پیشکسوتان در حاشیه آخرین دیدار استقلال و احتمال حضور یکی از طرفداران متعصب به پرسپولیس در جشن استقلالی ها اظهاراتی را مطرح کرد.

به عنوان پیشکسوت استقلال در جشن این تیم شرکت می کنید؟

قطعاً این کار را خواهم کرد. بنده به اتفاق تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال برنامه داریم تا بعد از ظهر فردا دسته جمعی برای حمایت از تیم استقلال و حضور در جشن قهرمانی به استادیوم آزادی برویم. به همین منظور در روزهای گذشته و با هماهنگی دکتر نفرزاده معاون فرهنگی باشگاه شخصا با خیلی از این دوستان تماس گرفتم و برنامه ها را هماهنگ کردیم. البته اول قرار بود بازی طبق برنامه برگزار شود ولی یک روز به تعویق افتاد که این هم مشکل خاصی نیست.

پیشکسوتان کار خاصی در این بازی انجام خواهند داد؟

خیر! باشگاه ترتیبی اتخاذ کرده تا پیشکسوتان که همواره در این فصل یار و حامی کادر مدیریتی و فنی تیم استقلال بودند در آخرین دیدار حضور داشته باشند و در جشن قهرمانی پاک استقلال شرکت کنند تا ضمن پربارتر شدن جشن قهرمانی استقلال شرایطی به وجود بیاید که بازیکنان جوان استقلال هم ببینند وقتی خودشان پیشکسوت شدند باشگاه تا چه اندازه به آنها احترام خواهد گذاشت.

قدردانی و تجلیل خاصی هم از کسی انجام می شود؟

این مسایل همه از سوی امور فرهنگی باشگاه انجام خواهد شد و من اطلاع دقیقی از آن ندارم. ولی قطعاً پیشکسوتان باشگاه در کمال احترام به استادیوم می‌آیند و با همین شرایط استادیوم را ترک می کنند.

گفته شده وحید قلیچ یکی از پیشکسوتان پرسپولیس، می خواهد برای حضور در جشن استقلال به استادیوم آزادی بیاید. از این موضوع خبر دارید؟

من هم چیزهایی در این ارتباط شنیدم ولی برایم باعث تعجب است که یک پرسپولیسی چرا می خواهد این کار را بکند. البته دلیلش به ما هیچ ارتباطی ندارد ولی به طور کلی خیلی ها هستند که دوست دارند تیم استقلال و فوتبالش را از نزدیک ببینند.

اگر پیشکسوت تیم رقیب تان به استادیوم بیاید احتمال دارد بین پیشکسوتان استقلال بنشیند؟

بعید می دانم! چون جایگاهی که برای پیشکسوتان استقلال تعیین شده از قبل برنامه ریزی شده است. ولی اگر وحید قلیچ می خواهد به استادیوم بیاید می تواند مثل یک هوادار برود روی سکوها بنشیند و تیم استقلال را تشویق کند. اتفاقاً خیلی خوب است که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس از نزدیک قهرمانی پاک استقلال را ببیند.

بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان را چطور پیش بینی میکنید؟

به امید خدا بازی آخر را هم با برد پشت سر میگذاریم. البته تیم نفت مسجدسلیمان حریفی قابل احترام است و این اواخر در با حضور رضا مهاجری(سرمربی تیم) شرایط خوبی در این هفته ها پیدا کرده ولی قطعاً تیم مجیدی و شاگردان با انگیزه‌اش دوست دارند آخرین بازی این فصل را هم با برد پشت سر بگذارند. امیدوارم رکورد شکست ناپذیری استقلال در هفته پایانی هم ادامه پیدا کند تا یک فصل رویای برای فرهاد و شاگردانش به پایان برسد و در تاریخ ایران به یادگار بماند.