شهر خبر

ساخت سکوی قهرمانی استقلال و گرامیداشت یاد سردار شهید و جانباختگان آبادان

ساخت سکوی قهرمانی استقلال و گرامیداشت یاد سردار شهید و جانباختگان آبادان

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو در شرایطی آغاز شد که مسئولان سازمان لیگ در تونل ورزشگاه در حال ساخت جایگاه اهدای جام برای جشن قهرمانی استقلال بودند. همچنین در ابتدای این مسابقه طی مراسمی یاد درگذشتگان حادثه آبادان و سردارشهید صیاد خدایی گرامی داشته شد.

به گزارش ایرنا، این دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

در مراسم آغازین بازی روی پیراهن بازیکنان شهرخودرو پیام «آبادان تسلیت» نقش بسته بود. حدود ۲ هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس برابر شهرخودرو را از نزدیک تماشا می‌کنند.

بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو زودتر از پرسپولیسی‌ها برای گرم کردن وارد زمین شدند و در ادامه حامد لک در میان تشویق هواداران به زمین آمد.این دیدار به خاطر حادثه ساختمان متروپل آبادان و ترور شهید سردار صیاد خدایی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

زمانی که رضا درویش قصد حضور در جایگاه CIP را داشت، با فرهاد حمیداوی مالک‌ باشگاه شهرخودرو روبه‌رو شد و برخورد گرمی با او داشت.امید عالیشاه که روز گذشته از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شده بود امروز به اردو فراخوانده شد.

مهدی شریفی بازیکن تیم شهرخودرو که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد با برخی از سرخ‌پوشان به خوش‌وبش پرداخت. هواداران پرسپولیس بازیکنان را تشویق کرده و به سر دادن شعار و حمایت از آنها پرداختند.

هواداران پرسپولیس با در دست داشتن بنرهایی به مردم استان خوزستان و شهر آبادان بابت اتفاقات رخ داده اخیر تسلیت گفتند.