شهر خبر

سراسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی:

حوادث مربوط به بیت المقدس جنایتی زشت علیه ملت فلسطین است

حوادث مربوط به بیت المقدس جنایتی زشت علیه ملت فلسطین است

سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی با تاکید بر اینکه دفاع از بیت المقدس مسئولیت امت عربی است، افزود: حوادث مربوط به قدس جنایتی زشت علیه ملت فلسطین و این شهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «المطران عطا الله حنا» سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی عنوان کرد که حوادث مربوط به بیت المقدس جنایتی زشت علیه ملت فلسطین و این شهر است و رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی پرچم به دنبال تغییر هویت این شهر است.

وی با تاکید بر اینکه برغم تلاش‌های رژیم صهیونیستی قدس به عنوان یک شهر فلسطینی هویت را حفظ خواهد کرد، افزود: این شهر در سایه یورش‌های مکرر شهرک نشینان تبدیل به کانون اشغالگری شده است.

سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی اظهار داشت: مسئولیت دفاع از بیت المقدس تنها بر عهده ساکنان این شهر یا فلسطینیان نیست، بلکه همه امت عربی در دفاع از آن مسئول هستند.

وی تاکید کرد: ما در قدس باقی خواهیم ماند، آنها نخواهند توانست هویت و اصالت مسلمان و مسیحی ما را از بین ببرند.

گفتنی است، برغم هشدارهای نیروهای مقاومت فلسطین در مورد انفجار اوضاع، مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی اجازه برگزاری راهپیمایی پرچم را صادر کردند و در همین راستا حدود سه هزار نیروی پلیس این رژیم در شهر قدس و شهرهای اطراف مستقر شدند.