شهر خبر

پولادگر: فدارسیون‌ها بال پرواز ورزش کشور هستند

پولادگر: فدارسیون‌ها بال پرواز ورزش کشور هستند

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون‌ها، دو بال پرواز ورزش کشور هستند و در خیلی از مسابقات و برنامه‌های مهم، این فدراسیون‌ها بودند که آبروی ورزش را حفظ کردند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر در دومین روز گردهمایی مدیران کل ادارات ورزش ‌وجوانان سراسر کشور ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان کشورمان در حادثه آبادان و آرزوی صبر برای خانواده داغداران این حادثه، گفت: تجربه نشان می‌دهد هر وقت تعامل و همکاری بین ادارات کل و فدراسیون‌ها نباشد، ورزش دچار مشکل می‌شود و همین امر موجب محقق نشدن انتظارات ما از ورزش خواهد شد.

وی ادامه داد: از زمان حضورم در معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارتخانه، جلسه حکمیت بین ادارات کل استان‌ها و فدراسیون‌ها بیشترین وقت ما را به خود اختصاص داده و این موضع موجب شد تا کمتر در زمینه‌های دیگر بتوانیم فعالیت کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نقش شهرداری‌ها را در توسعه ورزش پررنگ دانست و افزود: ادارات کل استان‌ها باید از ظرفیت ورزش شهرداری‌ها استفاده کنند و با کمک نیروی‌های مسلح و آموزش و پرورش می‌توان خیلی از مشکلات ورزش را حل کرد و ادارات کل استان‌ها کمتر از این ظرفیت‌ها استفاده کرده‌اند.

پولادگر با اشاره به گذشت ۲ ماه از حضورش در معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: عهد می‌بندم در باقی ماه‌های خدمت با تمام توان، با کمک روسای فدراسیون‌ها و مدیران کل استانی پشتوانه خوبی برای تیم و ورزش کشور باشیم و ورزش را به اهداف مد نظر برسانیم تا با کسب بهترین نتایج در تمامی میادین، ورزش در کل دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.