شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر#یوونتوس

اینتر به یک دلیل خاص فرایند جذب دیبالا را متوقف کرد

اینتر به یک دلیل خاص فرایند جذب دیبالا را متوقف کرد

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد باشگاه اینتر برای جذب ستاره یوونتوس دست نگه داشته، چون اولویت مهمتری برایش شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احتمال پیوستن پائولو دیبالا به تیمی جز اینتر قوت گرفت. ستاره آرژانتینی یوونتوس که در پایان ماه آینده قراردادش با یوونتوس به اتمام می‌رسد، جزو ورودی‌های قطعی اینتر برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به نظر می‌رسید، اما اکنون نشریه کوریره دلواسپورت چاپ رم مدعی شده است که اولویت مهمتری برای نراتزوری شکل گرفته که باعث شده است این تیم برای جذب ستاره آرژانتینی دست نگه دارد.

به نوشته کوریره اینتر نه تنها هنوز هیچ اقدام رسمی برای جذب دیبالا انجام نداده بلکه ممکن است به طور کلی از این کار منصرف شود، چرا که امکان دارد این باشگاه بتواند مهاجم سابقش روملو لوکاکو را از چلسی پس بگیرد. لوکاکو در پایان فصل گذشته اینتر را به مقصد چلسی ترک کرد، اما روزهای ناامیدکننده‌اش در این تیم و البته نامشخص بودن آینده این باشگاه به خاطر مسئله تغییر مالکیت، این بازیکن بلژیکی را مجاب کرده است که به سری A برگردد تا جایی که او به اینتری‌ها گفته حاضر است به میزان قابل توجهی - حتی تا نصف - حقوقش را کاهش دهد.

به این ترتیب اینتر ممکن است منابع خود را صرف پرداخت حقوق به لوکاکو کند و این بدان معناست که شانس دیگر مشتریان بازیکن آرژانتینی به خصوص رم برای جذب دیبالا افزایش می‌یابد.

 

انتهای پیام/