شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#قدس

عضو ارشد جهاد اسلامی:

مقاومت تا اخراج اشغالگران از قدس، فلسطین و منطقه ادامه دارد

مقاومت تا اخراج اشغالگران از قدس، فلسطین و منطقه ادامه دارد

«محمد الهندی» با تأکید بر اینکه دستان رزمندگان مقاومت بر روی ماشه قرار دارد، گفت: عملیات شمشیر قدس تا بیرون راندن اشغالگران از قدس، فلسطین و کل منطقه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «محمد الهندی» رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: روند عملیات «شمشیر قدس» به یکی از اصول ثابت نبرد با اشغالگران تبدیل شده است و تا بیرون راندن آنها از قدس، فلسطین و کل منطقه ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: ملت ما متحد و در دفاع از مقاومت یکپارچه است. جبهه‌های مقاومت در فلسطین با هم مرتبط هستند و دشمن نمی‌تواند یکی از آنها را از دیگران جدا و یا منزوی سازد. نبرد اثبات حاکمیت بر قدس همچنان ادامه دارد و نبردی طولانی است و در هر مرحله اشکال مختلف به خود می‌گیرد.

الهندی با تأکید بر اینکه لغو معادله شمشیر قدس و بی نتیجه کردن دستاوردهای آن به هیچ عنوان امکانپذیر نیست، گفت: رژیم اشغالگر هیچ ارزشی و جایگاهی برای میانجی گران قائل نیست. محاسبات رژیم اشغالگر، داخلی و بر سر رقابت بین نتانیاهو و نفتالی بنت برای رهبری جناح راست افراطی است.

این عضو ارشد جهاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دستان مقاومت در نوار غزه و کرانه باختری بر ری ماشه قرار دارد و رزمندگان در حال ارزیابی تحولات هستند.

گفتنی است صبح امروز یکشنبه صدها شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند. این در حالی است که معتکفان فلسطینی و بیش از سه هزار نظامی رژیم صهیونیستی که در شهرک قدیمی قدس و اطراف مسجد الاقصی مستقر شده‌اند، در چند مرحله با هم درگیر شده‌اند.