شهر خبر

وزیر ورزش: آموزه‌های امام راحل چراغ راه ورزش کشور است

وزیر ورزش: آموزه‌های امام راحل چراغ راه ورزش کشور است

شهرری - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فرارسیدن سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اعلام کرد: رهنمودها و آموزه های ایشان همواره چراغ راه ورزش بوده و همچنان هست.

به گزارش ایرنا، سید حمید سجادی روز یکشنبه در آئین تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان های امام راحل به خبرنگار ایرنا گفت: رهنمودهای و دست نوشته های امام راحل در مورد ورزش و موضوع جوانان، همچنان نو و به زبان حال است.

وی ادامه داد: بیانات ازشمندی ایشان در جمع ورزشکاران و جوانان  داشته اند که البته هنوز این بیانات ارزشمند در مدیریت ورزش کاربرد دارد.

به گفته سجادی، جمله معروف امام راحل که در تمام ابعاد انسانی ورزش کنید هنوز در مدیریت ورزش کاربرد دارد و استراتژیک است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز در دنیا انواع ورزش از ورزش تعلیم و تربیتی، همگانی، قهرمانی و تا حرفه ای تعریف می شود و جالب اینکه علم می گوید که  تمام شقوق ورزشی از ورزش تعلیم و تربیتی شروع می شود به ورزش قهرمانی می رسد بنابراین ما با ورزش تعلیم و تربیتی می توانیم به تمامی ابعاد وجودی خودمان در ورزش برسیم.

سجادی اضافه کرد: امروز قریب به اتفاق جامعه ورزشی کشور از مدیران ورزشی و بیشتر روسای فدراسیون ها در حرم امام راحل حضور پیدا کردند تا تجدید میثاقی با آرمان های ایشان داشته باشیم.